Quote from Funbeat user on 11 September 2008, 22:37Idag är jag irreterad för att IDAG börjar folk droppa av till den fest jag ska ha på lördag. Borde de inte kommit på det lite tidigare!?:@
Idag är jag irreterad för att IDAG börjar folk droppa av till den fest jag ska ha på lördag. Borde de inte kommit på det lite tidigare!?:@
Quote from Jan Lundquist on 11 September 2008, 22:39Sickna otacksamma kompisar du har. Vi kommer i stället, hela högen från Funbeat/Singel 😉
Sickna otacksamma kompisar du har. Vi kommer i stället, hela högen från Funbeat/Singel 😉
Quote from Lotta Lindström on 11 September 2008, 22:41Absolut! Var? När? Varför? 🙂
Absolut! Var? När? Varför? 🙂
Quote from Funbeat user on 11 September 2008, 22:43Så många platser finns det inte...Är mest sur för att de lämnade återbud så sent!
Så många platser finns det inte...Är mest sur för att de lämnade återbud så sent!
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 09:26@ magnus
På lina? Varför??
@ magnus
På lina? Varför??
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 10:39Jag var på höghöjdsbana...20 meters höjd....klättrade på vajrar...stockar linor...rep allt möjligt...spända mellan massa träd i Hellas...ni löpare som springer eller MTBare som cyklar där vet nog var det ligger.
Andrenalin rusch allan...i alla fall i bö
Jag var på höghöjdsbana...20 meters höjd....klättrade på vajrar...stockar linor...rep allt möjligt...spända mellan massa träd i Hellas...ni löpare som springer eller MTBare som cyklar där vet nog var det ligger.
Andrenalin rusch allan...i alla fall i bö
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 10:42Ja jag har cyklat förbi flera gånger, verkar hur kul som helst!
Ja jag har cyklat förbi flera gånger, verkar hur kul som helst!
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 10:48Ja riktigt kul.
Precis som när jag klättrar så är det enormt mentalt påfrestande de första minutrarna då jag har respekt för höjder men sen släpper det....och man kan njuta av utmaningen....
Ja riktigt kul.
Precis som när jag klättrar så är det enormt mentalt påfrestande de första minutrarna då jag har respekt för höjder men sen släpper det....och man kan njuta av utmaningen....
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 12:31Underbart ju! När jag var aktiv scout byggde vi ofta sånt.. kunde hålla på en hel lägervecka och greja.. för att sedan bara hinna köra ett varv eller två innan det var dags att fara hem..
Underbart ju! När jag var aktiv scout byggde vi ofta sånt.. kunde hålla på en hel lägervecka och greja.. för att sedan bara hinna köra ett varv eller två innan det var dags att fara hem..
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 13:36Detta är en pernament installation i skogen!
Detta är en pernament installation i skogen!