Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELIdag känner jag mig x för att x. …
You need to log in to create posts and topics.

Idag känner jag mig som en 3-åring i trotsåldern för jag har bestämt att de grannar som klagat på att buskarna på min baksida såg för taskiga ut och behövde klippas nu ska få utsikt över en stor hög med grenar och ris istället i några veckor framöver... H

jupp tidigt med snö o sedan gör du en skitstor snögubbe som pekar finger eller monar mot grannen...fast det kanske inte är så bra för grannsämjan

He he, ja det var ju också en idé! Fast egentligen är jag jättefeg och känner mig som värsta rebellen bara för att jag inte plockar bort min rishög på en gång... Till grannarnas försvar så var de inte så elaka, men när två olika grannar oberoende av varan

BILD:http://media.ebaumsworld.com/picture/pkidie/HowtoPissoffaNeighbour.png

Men ni är ju för roliga! Tackar så mycket för tipset, Peter, men jag tror jag håller mig till min rebelliska rishög... 🙂 Buskarna var väl inte riktigt i det skick som skulle krävas för att få till en sådan där klippning heller, men jag sparar bilden "fo

Just nu känner jag mig lättad att det inte blivit något missförstånd när jag sa att jag skulle på "walk date thingie" ... Alltså det var ju ingen riktig dejt 😛

Tjechovs Tre Systrar....
huuuaaa jag såg den på Dramaten för ett antal år sen och den kändes vääääldigt lång och seg.

Hoppsan, nu är klockan sent. Bäst att lägga sig innan Berit går upp.
God natt macken!

Du får vara vaken fast jag sover, Hans, jag lovar! Nog för att jag uppenbarligen fortfarande har vissa 3-årstendenser kvar i kroppen, men det där med att hela universum roterar runt mig har jag släppt. För det mesta.

Men åh, Macken - det var inte igår! H

Lugn Berit, jag har bara tagit en otillåten permission igen! Carina, jag ber om ursäkt IGEN..... du gör helt rätt med busken tycker jag, lite skoj ska man ju får ha. MEN det kan ha varit av välvilja de frågade. Man ska också ha i åtanke att även buskar be