Quote from Funbeat user on 21 September 2008, 20:11Idag känner jag mig som en 3-åring i trotsåldern för jag har bestämt att de grannar som klagat på att buskarna på min baksida såg för taskiga ut och behövde klippas nu ska få utsikt över en stor hög med grenar och ris istället i några veckor framöver... H
Idag känner jag mig som en 3-åring i trotsåldern för jag har bestämt att de grannar som klagat på att buskarna på min baksida såg för taskiga ut och behövde klippas nu ska få utsikt över en stor hög med grenar och ris istället i några veckor framöver... H
Quote from Charlotte Skoglund on 21 September 2008, 20:48jupp tidigt med snö o sedan gör du en skitstor snögubbe som pekar finger eller monar mot grannen...fast det kanske inte är så bra för grannsämjan
jupp tidigt med snö o sedan gör du en skitstor snögubbe som pekar finger eller monar mot grannen...fast det kanske inte är så bra för grannsämjan
Quote from Funbeat user on 21 September 2008, 20:53He he, ja det var ju också en idé! Fast egentligen är jag jättefeg och känner mig som värsta rebellen bara för att jag inte plockar bort min rishög på en gång... Till grannarnas försvar så var de inte så elaka, men när två olika grannar oberoende av varan
He he, ja det var ju också en idé! Fast egentligen är jag jättefeg och känner mig som värsta rebellen bara för att jag inte plockar bort min rishög på en gång... Till grannarnas försvar så var de inte så elaka, men när två olika grannar oberoende av varan
Quote from Funbeat user on 21 September 2008, 22:09BILD:http://media.ebaumsworld.com/picture/pkidie/HowtoPissoffaNeighbour.png
BILD:http://media.ebaumsworld.com/picture/pkidie/HowtoPissoffaNeighbour.png
Quote from Funbeat user on 21 September 2008, 22:17Men ni är ju för roliga! Tackar så mycket för tipset, Peter, men jag tror jag håller mig till min rebelliska rishög... 🙂 Buskarna var väl inte riktigt i det skick som skulle krävas för att få till en sådan där klippning heller, men jag sparar bilden "fo
Men ni är ju för roliga! Tackar så mycket för tipset, Peter, men jag tror jag håller mig till min rebelliska rishög... 🙂 Buskarna var väl inte riktigt i det skick som skulle krävas för att få till en sådan där klippning heller, men jag sparar bilden "fo
Quote from Funbeat user on 21 September 2008, 23:15Just nu känner jag mig lättad att det inte blivit något missförstånd när jag sa att jag skulle på "walk date thingie" ... Alltså det var ju ingen riktig dejt 😛
Just nu känner jag mig lättad att det inte blivit något missförstånd när jag sa att jag skulle på "walk date thingie" ... Alltså det var ju ingen riktig dejt 😛
Quote from Funbeat user on 22 September 2008, 00:25Tjechovs Tre Systrar....
huuuaaa jag såg den på Dramaten för ett antal år sen och den kändes vääääldigt lång och seg.
Tjechovs Tre Systrar....
huuuaaa jag såg den på Dramaten för ett antal år sen och den kändes vääääldigt lång och seg.
Quote from Funbeat user on 22 September 2008, 00:42Hoppsan, nu är klockan sent. Bäst att lägga sig innan Berit går upp.
God natt macken!
Hoppsan, nu är klockan sent. Bäst att lägga sig innan Berit går upp.
God natt macken!
Quote from Funbeat user on 22 September 2008, 05:59Du får vara vaken fast jag sover, Hans, jag lovar! Nog för att jag uppenbarligen fortfarande har vissa 3-årstendenser kvar i kroppen, men det där med att hela universum roterar runt mig har jag släppt. För det mesta.
Men åh, Macken - det var inte igår! H
Du får vara vaken fast jag sover, Hans, jag lovar! Nog för att jag uppenbarligen fortfarande har vissa 3-årstendenser kvar i kroppen, men det där med att hela universum roterar runt mig har jag släppt. För det mesta.
Men åh, Macken - det var inte igår! H
Quote from Funbeat user on 22 September 2008, 08:06Lugn Berit, jag har bara tagit en otillåten permission igen! Carina, jag ber om ursäkt IGEN..... du gör helt rätt med busken tycker jag, lite skoj ska man ju får ha. MEN det kan ha varit av välvilja de frågade. Man ska också ha i åtanke att även buskar be
Lugn Berit, jag har bara tagit en otillåten permission igen! Carina, jag ber om ursäkt IGEN..... du gör helt rätt med busken tycker jag, lite skoj ska man ju får ha. MEN det kan ha varit av välvilja de frågade. Man ska också ha i åtanke att även buskar be