Quote from Funbeat user on 13 October 2008, 22:40Näru Carina, Hans har tagit över rollen som både överförfriskad och som veritabel , vad va det du skrev, kåtboch, ha ha! Näe jag har gått ner mig i arbete och har inte tänkt en minut på kvinnor på några dagar...:-(
Men nu när du säger det....... hmmm Näe
Näru Carina, Hans har tagit över rollen som både överförfriskad och som veritabel , vad va det du skrev, kåtboch, ha ha! Näe jag har gått ner mig i arbete och har inte tänkt en minut på kvinnor på några dagar...:-(
Men nu när du säger det....... hmmm Näe
Quote from Funbeat user on 15 October 2008, 23:24Känner mig yr i kolan för jag har sniffat på mac myra..... (H:)
Känner mig yr i kolan för jag har sniffat på mac myra..... (H:)
Quote from Funbeat user on 16 October 2008, 06:03Kan vi få en liten recension. Väl värd att vänta på? Kan slåss med de andra märkena?
Kan vi få en liten recension. Väl värd att vänta på? Kan slåss med de andra märkena?
Quote from Björn Eriksson on 16 October 2008, 06:12Idag känner jag mig sjukt förbannad för att någon dum jävel snott min mobil.
Idag känner jag mig sjukt förbannad för att någon dum jävel snott min mobil.
Quote from Fredric Lagerström on 16 October 2008, 20:49Äää de va dåligt! Man rör inte en annans mobil, man bara gör det inte 🙁
Jag har kommit på en ny träningstyp, jag vet inte riktigt vad de är men:
Rysk promenad.Och ett skällsord: Jävla medvindscyklister!
Äää de va dåligt! Man rör inte en annans mobil, man bara gör det inte 🙁
Jag har kommit på en ny träningstyp, jag vet inte riktigt vad de är men:
Rysk promenad.
Och ett skällsord: Jävla medvindscyklister!
Quote from Funbeat user on 16 October 2008, 23:48I dag känner jag mig...typ....tom, eller jag vet inte...
Funderar bara över hur det är möjligt att vissa mässniskor kan få en att känna sig lika viktig som... ja ....som typ ingenting... (t-)
I dag känner jag mig...typ....tom, eller jag vet inte...
Funderar bara över hur det är möjligt att vissa mässniskor kan få en att känna sig lika viktig som... ja ....som typ ingenting... (t-)
Quote from Funbeat user on 17 October 2008, 05:52Idag känner jag mig kolhydratladdad och ensam på kontoret.....
Illa när man vaknar vid 4 och inte kan sova.
Tur man har jobbet att umgås med. 🙂
Idag känner jag mig kolhydratladdad och ensam på kontoret.....
Illa när man vaknar vid 4 och inte kan sova.
Tur man har jobbet att umgås med. 🙂
Quote from Funbeat user on 17 October 2008, 06:17Och så anklagar de mig för att vara morgonpigg! Klockan 4 kan man väl i alla fall ligga kvar i sängen, trots att man inte kan sova. Inte är min första tanke att gå till jobbet så dags... Hur många koppar kaffe kommer du umgås med under dagens lopp?! 🙂 T
Och så anklagar de mig för att vara morgonpigg! Klockan 4 kan man väl i alla fall ligga kvar i sängen, trots att man inte kan sova. Inte är min första tanke att gå till jobbet så dags... Hur många koppar kaffe kommer du umgås med under dagens lopp?! 🙂 T
Quote from Rasmus Olsson on 17 October 2008, 07:44Inatt har jag sovit, hjärnan har tagit paus från alla dumma tankar om dumma flickor.
Inatt har jag sovit, hjärnan har tagit paus från alla dumma tankar om dumma flickor.
Quote from Fredric Lagerström on 17 October 2008, 07:57Surt Berit 🙁
Men att det här samhället funkar öht bygger på att det finns såna som du.
Men det är min 8.e dag i rad på jobbet så det är en äkta fredag för mej 🙂
Surt Berit 🙁
Men att det här samhället funkar öht bygger på att det finns såna som du.
Men det är min 8.e dag i rad på jobbet så det är en äkta fredag för mej 🙂