Quote from Fredric Lagerström on 13 October 2008, 07:26BILD:http://2.bp.blogspot.com/_hCHd534bDEo/SPLX2KzN9rI/AAAAAAAAAyM/6fPXvhmcg3g/s1600/DSC01298.JPG
Högerklicka på bilden där du har den. Välj; egenskaper. Kopiera hela bildens adress som står där
Öppna ett inlägg.
Skriv BILD: klistra in hela adressen.
BILD:http://2.bp.blogspot.com/_hCHd534bDEo/SPLX2KzN9rI/AAAAAAAAAyM/6fPXvhmcg3g/s1600/DSC01298.JPG
Högerklicka på bilden där du har den. Välj; egenskaper. Kopiera hela bildens adress som står där
Öppna ett inlägg.
Skriv BILD: klistra in hela adressen.
Quote from Funbeat user on 13 October 2008, 07:35"Några kilon"!!!! Vad hade du för adress nu igen?? Hinner jag före alla de andra damerna? Radio Stockholm har redan börjat ange trafikstockning i söderort...
"Några kilon"!!!! Vad hade du för adress nu igen?? Hinner jag före alla de andra damerna? Radio Stockholm har redan börjat ange trafikstockning i söderort...
Quote from Rasmus Olsson on 13 October 2008, 07:43Oj, inte visste jag att det går att locka flickor i fördärvet med choklad. Det ska jag prova fler gånger.
Ska jag låsa extralåset på dörren, eller tvärtom låsa upp alla lås?
Oj, inte visste jag att det går att locka flickor i fördärvet med choklad. Det ska jag prova fler gånger.
Ska jag låsa extralåset på dörren, eller tvärtom låsa upp alla lås?
Quote from Funbeat user on 13 October 2008, 08:26Fan vad hemska ni är! 😛 Tur att jag la mig tidigt igår kväll! 🙂
Idag är jag Glad, för jag ser helt fantastisk ut!!! 🙂 och jag har gått ner i vikt (L)
Fan vad hemska ni är! 😛 Tur att jag la mig tidigt igår kväll! 🙂
Idag är jag Glad, för jag ser helt fantastisk ut!!! 🙂 och jag har gått ner i vikt (L)
Quote from Funbeat user on 13 October 2008, 11:17Grattis Marie, vilken morgon!
Grattis Marie, vilken morgon!
Quote from Funbeat user on 13 October 2008, 11:21Grattis Marie.... (t+)
Skulle ock vilja loosa lite vikt. Men min sköldkörtel ställer till det med min ämnesomsättning.
Grrrr....
Grattis Marie.... (t+)
Skulle ock vilja loosa lite vikt. Men min sköldkörtel ställer till det med min ämnesomsättning.
Grrrr....
Quote from Fredric Lagerström on 13 October 2008, 11:51Kul att höra Marie! 🙂
partyparty (t+)
Kul att höra Marie! 🙂
partyparty (t+)
Quote from Funbeat user on 13 October 2008, 13:56Dags att ta nya bilder denna vecka också! Vilket gör det ännu roligare att jag tycker jag ser fantastisk ut när jag tittar mig i spegeln 😛 Vem vet kanske slår upp en bild på mig här på funbeat 😛
Har faktiskt redan tagit ny bild idag! Men det blir kansk
Dags att ta nya bilder denna vecka också! Vilket gör det ännu roligare att jag tycker jag ser fantastisk ut när jag tittar mig i spegeln 😛 Vem vet kanske slår upp en bild på mig här på funbeat 😛
Har faktiskt redan tagit ny bild idag! Men det blir kansk
Quote from Funbeat user on 13 October 2008, 14:12Grattis Marie, det känns kul när det går framåt, jag rensade min garderob förra veckan av stl 46 kan nu ha stl 42 alltid lika kul när man ser förändringarna.
Grattis till ditt nya liv Marie 🙂
Grattis Marie, det känns kul när det går framåt, jag rensade min garderob förra veckan av stl 46 kan nu ha stl 42 alltid lika kul när man ser förändringarna.
Grattis till ditt nya liv Marie 🙂
Quote from Funbeat user on 13 October 2008, 14:51Idag känner jag mig gnällig för jag är genomförkyld. Jag har varit småsjuk länge, men när det äntligen skulle till att hända lite kul grejer på jobbet, så sätter Mr Virus stopp för det och nu ligger jag under täcket och producerar slem.
Nu tänker jag st
Idag känner jag mig gnällig för jag är genomförkyld. Jag har varit småsjuk länge, men när det äntligen skulle till att hända lite kul grejer på jobbet, så sätter Mr Virus stopp för det och nu ligger jag under täcket och producerar slem.
Nu tänker jag st