Quote from Funbeat user on 12 October 2008, 23:21oki, så chocklad ligger lägre ned i behovstrappan än män då,
först när chockladbehovet är stillat så börjar du fundera på.....BILD:http://www.my-smileys.de/smileys3/00001656.gif
oki, så chocklad ligger lägre ned i behovstrappan än män då,
först när chockladbehovet är stillat så börjar du fundera på.....
Quote from Funbeat user on 12 October 2008, 23:23...bananpuré? Njah sist jag listade så låg det på plats 4046.
...bananpuré? Njah sist jag listade så låg det på plats 4046.
Quote from Rasmus Olsson on 12 October 2008, 23:25nitbälte å gummislang = punka?
gulliga bananer, är det B1 som sätter på B2?
nitbälte å gummislang = punka?
gulliga bananer, är det B1 som sätter på B2?
Quote from Funbeat user on 12 October 2008, 23:33bananpure, vad gör du med bananerna Carina?
bananpure, vad gör du med bananerna Carina?
Quote from Funbeat user on 12 October 2008, 23:36Jo med bananerna brukar jag .... men vänta nu hör jag Berit komma... Hrmm jo var va vi nu. Bananer kan vara gott att skiva ner i filen. *Phiew* där klarade jag mig.
Jo med bananerna brukar jag .... men vänta nu hör jag Berit komma... Hrmm jo var va vi nu. Bananer kan vara gott att skiva ner i filen. *Phiew* där klarade jag mig.
Quote from Rasmus Olsson on 12 October 2008, 23:37Är Berit vår moderator?
Är Berit vår moderator?
Quote from Funbeat user on 12 October 2008, 23:46moderator, njae, det tror jag inte. Men hon är morgonpigg i alla fall.
moderator, njae, det tror jag inte. Men hon är morgonpigg i alla fall.
Quote from Rasmus Olsson on 12 October 2008, 23:47Tror nog det är hennes barn som är morgonpigga....
Tror nog det är hennes barn som är morgonpigga....
Quote from Funbeat user on 12 October 2008, 23:49nu har de bytt ställning
BILD:http://www.my-smileys.de/smileys3/00001655_3.gif
nu har de bytt ställning
Quote from Funbeat user on 12 October 2008, 23:52Hahahaaaa. Du har ju inte alla bananer hemma herr Lindberg!
Vikarierar du för Tholle ikväll? Brukar det inte vara han som har veritabla k*tslag i forumen??
Hahahaaaa. Du har ju inte alla bananer hemma herr Lindberg!
Vikarierar du för Tholle ikväll? Brukar det inte vara han som har veritabla k*tslag i forumen??