Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELIdag känner jag mig x för att x. …
You need to log in to create posts and topics.

Japp Leo suger på alla sätt! Det visade vi redan 1990 då vi gjorde utvärdering av all de typer som fanns. Massa kul kärror på prov Leo, Centurion, Strf-90, mod S, Mercavi, Abrahms, T62 mfl! Strf-90 var grym tycker jag! Samma med Mercavi. men men.
Ironisk

Åh då är det dig jag ska klaga hos då Micke! Efter x antal timmar i garaget, mekanes med den där motorn... ja vagnen i sin ,för motorn kan man ju inte göra så mycket med...

Men den är grym Strf 90 både att köra åka o skjuta med... Den kommer till sin rät

Idag är jag ilsk!

Som en orm!

Vääääääääääääääääääääääääääääääääääääääässssss!

Idag är jag glad för det är underbart väder med massor av sol(H)

Idag känns det lite tungt....
Minusgrader och således frost på bilrutorna. Fick skrapa men hade inga vantar, Brrr kallt!

Det känns lite tidigt med minus o rutfrost....(t-)

Idag känner jag mig lite trött.. 🙂 Äntligen en dag att slappna av efter 1 vecka 5 dagar full fart framåt.. Tänkt att man blir mer trött när man får ta det lugnt? ;P

Lömsk: Då är vi två.

I dag känner jag mig ledssen efter att varit hos läkare.
Han misstänker ledgångsreumatism i ryggraden, Morbus Bechterew 🙁

by the way...the colaste jag sett på larvfötter är en MI Abrahams....låg och körde kapp med en på rveinghed en gång...eller ja...det var som att försöka cykla ikapp Lance Armstrong med en trehjuling....Leoparden var jag inte så impad av då tyckte jag T-80

Mimmi B: Vi får hoppas att det stannar vid en misstanke! 🙁