Quote from Funbeat user on 1 October 2008, 20:44Lisa, du fick trycka knappen alltså?
Jag kan se likheten där 😉
Lisa, du fick trycka knappen alltså?
Jag kan se likheten där 😉
Quote from Funbeat user on 1 October 2008, 21:06ja jag fick "hålla i spakarna" liksom, och känna på stötvågen....
ja jag fick "hålla i spakarna" liksom, och känna på stötvågen....
Quote from Jan Lundquist on 1 October 2008, 21:12wow Lisa, jag vet vad du pratar om. Jag har också sprängt berg. Jag har även fyrat av missiler, visserligeni simulator men det känns bra ändå (H)
wow Lisa, jag vet vad du pratar om. Jag har också sprängt berg. Jag har även fyrat av missiler, visserligeni simulator men det känns bra ändå (H)
Quote from Funbeat user on 1 October 2008, 21:23Va fränt Lisa 😀 Vilken tunnel driver ni?
Va fränt Lisa 😀 Vilken tunnel driver ni?
Quote from Funbeat user on 1 October 2008, 21:30Det vill du inte veta!
Det vill du inte veta!
Quote from Funbeat user on 1 October 2008, 21:39Jag kan oxxå tänka mig att spränga ett å annat på jobbet. Skitsamma att jag inte har någon tunnel!
Jag kan oxxå tänka mig att spränga ett å annat på jobbet. Skitsamma att jag inte har någon tunnel!
Quote from Funbeat user on 1 October 2008, 21:42HAHAH jag har skjutit massa roliga vapen, GRG, A-kan 40mm handgranater o minor, men detta slog allt!
Det är ett försök på Äspö Oskarshamn, som driver ny tunnel...
Inte mitt projekt men det gäller o hålla sig framma...Så när jag inte håller på med cykelp
HAHAH jag har skjutit massa roliga vapen, GRG, A-kan 40mm handgranater o minor, men detta slog allt!
Det är ett försök på Äspö Oskarshamn, som driver ny tunnel...
Inte mitt projekt men det gäller o hålla sig framma...
Så när jag inte håller på med cykelp
Quote from Funbeat user on 1 October 2008, 21:44Sprängningar och tunnlar och vapen och allt - och ändå har du koskräck!? (Det var väl du, eller hur?) Jag får inte ihop det där! 🙂
Sprängningar och tunnlar och vapen och allt - och ändå har du koskräck!? (Det var väl du, eller hur?) Jag får inte ihop det där! 🙂
Quote from Funbeat user on 1 October 2008, 21:51HAHAHAH tack Berit!!!
Men kor är annorlunda, klart jag inte skulle vara rädd om jag hade en ak5 i handen....
men endast iklädd tajts o pulsmätare.... nej då känns det inte tryggt.
HAHAHAH tack Berit!!!
Men kor är annorlunda, klart jag inte skulle vara rädd om jag hade en ak5 i handen....
men endast iklädd tajts o pulsmätare.... nej då känns det inte tryggt.
Quote from Funbeat user on 1 October 2008, 22:34du är urskön Lisa...fast har du skjutit stridsvagnskanon?
du är urskön Lisa...fast har du skjutit stridsvagnskanon?