Quote from Funbeat user on 1 October 2008, 22:40Big guns ey? 😉
Big guns ey? 😉
Quote from Funbeat user on 1 October 2008, 22:43Flinar....10,5 och då pratar vi inte längden
Flinar....10,5 och då pratar vi inte längden
Quote from Funbeat user on 2 October 2008, 01:31Jag har knappt skjutit nånting men jag har däremot haft riktigt bra sex!
(H:)
Jag har knappt skjutit nånting men jag har däremot haft riktigt bra sex!
(H:)
Quote from Funbeat user on 2 October 2008, 01:36Fast nu känns det som om det var läääänge sedan (t-)
Man kanske skulle spränga något i helgen? Var det inte Flashback som hade recepten...
Fast nu känns det som om det var läääänge sedan (t-)
Man kanske skulle spränga något i helgen? Var det inte Flashback som hade recepten...
Quote from Funbeat user on 2 October 2008, 02:01Idag (inatt?!) känner jag mig GLAD för att jag är lite berusad, ehum.. och jag har ingen annanstans allt skriva, vad ska jag göra då? JO JAG SKRIVER HÄR; JIHO.
Idag (inatt?!) känner jag mig GLAD för att jag är lite berusad, ehum.. och jag har ingen annanstans allt skriva, vad ska jag göra då? JO JAG SKRIVER HÄR; JIHO.
Quote from Funbeat user on 2 October 2008, 07:22Magnus den sitter på ett stridsfordon. En viss skillnad...
Stridsvagnen har en större kanon, 120mm...
Magnus den sitter på ett stridsfordon. En viss skillnad...
Stridsvagnen har en större kanon, 120mm...
Quote from Funbeat user on 4 October 2008, 22:34H ha då pratar du om våra nya fina stridsvagnar från Tyskland Lepold 2 ( eller Lepoarden som de heter snällt på Svenska.
Själv låg jag på en kalssisk Centurion 104 med 10,5 och men vi hade en 1600 hästars Teledyne Continetal under huven istället för den
H ha då pratar du om våra nya fina stridsvagnar från Tyskland Lepold 2 ( eller Lepoarden som de heter snällt på Svenska.
Själv låg jag på en kalssisk Centurion 104 med 10,5 och men vi hade en 1600 hästars Teledyne Continetal under huven istället för den
Quote from Funbeat user on 5 October 2008, 12:32och jag hade 103:a! Fantastiskt kul att köra skjuta repa smörja och meja träd med! För att inte snacka om hur kul med automateld, bara hålla in knappen och jubla! Hmm det var länge sedan......
och jag hade 103:a! Fantastiskt kul att köra skjuta repa smörja och meja träd med! För att inte snacka om hur kul med automateld, bara hålla in knappen och jubla! Hmm det var länge sedan......
Quote from Funbeat user on 5 October 2008, 12:56Ehhh, Magnus. Jag vill inte peka med hela handen men en liten rättelse är på sin plats. Leopard är inget gulligt svenskt namn utan medärvt direkt från tyskarna som åxå kallar den Leopard.
http://en.wikipedia.org/wiki/Leopard_2#OperatorsOch vad är det fö
Ehhh, Magnus. Jag vill inte peka med hela handen men en liten rättelse är på sin plats. Leopard är inget gulligt svenskt namn utan medärvt direkt från tyskarna som åxå kallar den Leopard.
http://en.wikipedia.org/wiki/Leopard_2#Operators
Och vad är det fö
Quote from Funbeat user on 6 October 2008, 10:37OK även jag vill lägga in ett förtydligande i det hela. Jag har inte lekt stridavagnar utan med stridsfordon. Dessa är ju lite smidigare än en stridsvagn!
Våra nya strf 9040 är fiktigt bra moderna roliga...En Leopard är ju stor tung o mäktig men jag ty
OK även jag vill lägga in ett förtydligande i det hela. Jag har inte lekt stridavagnar utan med stridsfordon. Dessa är ju lite smidigare än en stridsvagn!
Våra nya strf 9040 är fiktigt bra moderna roliga...
En Leopard är ju stor tung o mäktig men jag ty