Quote from Funbeat user on 7 November 2008, 20:12När inte ens Ninja-tjejerna får nått då är det illa!
När inte ens Ninja-tjejerna får nått då är det illa!
Quote from Funbeat user on 7 November 2008, 20:14Tjenare Hans! Ähh de där tjejerna, mycket snack och lite verkstad 😉
Tjenare Hans! Ähh de där tjejerna, mycket snack och lite verkstad 😉
Quote from Funbeat user on 7 November 2008, 20:19Tjena Miche, ja visst är det typiskt ninjor
smyger, kastar små bomber, hoppar och far, förgiftar härskare och snackar en massa
Tjena Miche, ja visst är det typiskt ninjor
smyger, kastar små bomber, hoppar och far, förgiftar härskare och snackar en massa
Quote from Funbeat user on 7 November 2008, 20:24Precis, tuffa på avstånd, men i klinch? Näe minsan! Hoppas hitta en som är bra på submission-fight hi hi! 😀
Precis, tuffa på avstånd, men i klinch? Näe minsan! Hoppas hitta en som är bra på submission-fight hi hi! 😀
Quote from Funbeat user on 7 November 2008, 20:55Miche,
här bilder från din operation
http://www.youtube.com/watch?v=M68GeL8PafE
Miche,
här bilder från din operation
Quote from Funbeat user on 7 November 2008, 21:02BIG LAUGH!!!! Hade glömt Me Gumby, tjoho!! Jag älskar deras assjuka humor, och tydligen finns det en till här som diggar dem! Tack så jäkla mycket, nu blev jag glag igen ha ha
BIG LAUGH!!!! Hade glömt Me Gumby, tjoho!! Jag älskar deras assjuka humor, och tydligen finns det en till här som diggar dem! Tack så jäkla mycket, nu blev jag glag igen ha ha
Quote from Funbeat user on 7 November 2008, 21:03my brain hurts 😀
my brain hurts 😀
Quote from Funbeat user on 7 November 2008, 22:40"Ähh de där tjejerna, mycket snack och lite verkstad"
Precis, det är ju det som är problemet!
Nu går Mia och lägger sig.
"Ähh de där tjejerna, mycket snack och lite verkstad"
Precis, det är ju det som är problemet!
Nu går Mia och lägger sig.
Quote from Funbeat user on 8 November 2008, 00:00idag är jag glad för att jag hann läsa alla delarna av
denna diskussionstråd innan jag skulle sova;)
alla 694...
jisses det måste vara en av de längsta trådarna på hela funbeat...
idag är jag glad för att jag hann läsa alla delarna av
denna diskussionstråd innan jag skulle sova;)
alla 694...
jisses det måste vara en av de längsta trådarna på hela funbeat...
Quote from Fredric Lagerström on 8 November 2008, 07:14Ja, det är en rekordtråd.
Kom igen nu! Go for 1000!
Ja vill sätta det tusende. Har sneglat ett tag på denna nu. Bra fart helt klart i den.Så du är singel Pia? Det visste inte jag. Iofs inte mycket jag vet.
Ja, det är en rekordtråd.
Kom igen nu! Go for 1000!
Ja vill sätta det tusende. Har sneglat ett tag på denna nu. Bra fart helt klart i den.
Så du är singel Pia? Det visste inte jag. Iofs inte mycket jag vet.