Quote from Funbeat user on 6 November 2008, 22:02Ajaj 🙁
Bruse, hade jag varit hemma hade jag kunnat komma över med lite Chicken Soup for the Toe och säga att det är synd om dig, kärrtorp ligger ju inte så långt bort.
Ajaj 🙁
Bruse, hade jag varit hemma hade jag kunnat komma över med lite Chicken Soup for the Toe och säga att det är synd om dig, kärrtorp ligger ju inte så långt bort.
Quote from Rasmus Olsson on 6 November 2008, 22:03(dubbelpost pga otränad funbeat)
(dubbelpost pga otränad funbeat)
Quote from Rasmus Olsson on 6 November 2008, 22:04För din skull Carina, kan jag korsa benen. Eller ligga på magen. Eller så skyller jag på huvudvärk, så du måste övertala mig.
För din skull Carina, kan jag korsa benen. Eller ligga på magen. Eller så skyller jag på huvudvärk, så du måste övertala mig.
Quote from Rasmus Olsson on 6 November 2008, 22:06Berit: förmånen är att du får vara med Mig.
Mia: å vad hungrig jag blev nu.
Berit: förmånen är att du får vara med Mig.
Mia: å vad hungrig jag blev nu.
Quote from Funbeat user on 7 November 2008, 00:16citat Bruse: "Jag är lättskött, lydig och spiller inte"
då kontaktar vi dina ex och hör om de kan verifiera ovan 😉
citat Bruse: "Jag är lättskött, lydig och spiller inte"
då kontaktar vi dina ex och hör om de kan verifiera ovan 😉
Quote from Rasmus Olsson on 7 November 2008, 02:19Kontakta mina tidigare skötare menar du? De ge bara god vitsord, det har de betalt att göra.
Kontakta mina tidigare skötare menar du? De ge bara god vitsord, det har de betalt att göra.
Quote from Funbeat user on 7 November 2008, 02:45Hungrig trots att det handlade om tåsoppa?
Förresten, varför är du vaken mitt i natten? Hoppas det inte är det onda som håller dig uppe.
Hungrig trots att det handlade om tåsoppa?
Förresten, varför är du vaken mitt i natten? Hoppas det inte är det onda som håller dig uppe.
Quote from Rasmus Olsson on 7 November 2008, 02:49Nej tvärtom. Ovanligt osmärtigt, så jag vaknade och undrade om foten var kvar. Sovit bra inatt, även om det bara var 4 timmar. Fyra timmar mer än igår.
Men nu gör det lite ont, efter promenaden hit.
Vad gör du vaken då, Mia?
Nej tvärtom. Ovanligt osmärtigt, så jag vaknade och undrade om foten var kvar. Sovit bra inatt, även om det bara var 4 timmar. Fyra timmar mer än igår.
Men nu gör det lite ont, efter promenaden hit.
Vad gör du vaken då, Mia?
Quote from Funbeat user on 7 November 2008, 03:12Yipes, vilket obehagligt sätt att vakna på. Men det kanske uppvägdes av att det inte gjorde ont. Och den otroligt långa sömnen...
Jag har en deadline imorgon, så jag sitter uppe och gör klart det sista. Sen kommer jag behöva hålla en presentation efter
Yipes, vilket obehagligt sätt att vakna på. Men det kanske uppvägdes av att det inte gjorde ont. Och den otroligt långa sömnen...
Jag har en deadline imorgon, så jag sitter uppe och gör klart det sista. Sen kommer jag behöva hålla en presentation efter
Quote from Funbeat user on 7 November 2008, 15:46Jag är lättskött, lydig och spiller inte"
- schäfer?
Jag är lättskött, lydig och spiller inte"
- schäfer?