Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELIdag känner jag mig x för att x. …
You need to log in to create posts and topics.

Haha Stina, vilken söt groda.

Klart de ska vara snälla 🙂 Men inte så snälla att de blir mjäkiga... Det är inte attraktivt med någon som har egen vilja som en tvättsvamp.

En kille som både är snäll och har egen vilja däremot, det är kärlek.

Har blivit kallad både viljestark och snäll i mina dagar. Men idag känner jag mig mest bara ¤%&/¤# frustrerad.

Hög tid för dejtsidor och krogen för det här duger bara inte längre.

Det ser ut som grodan här ovan ska ut o bowla. Säkert en bra dejt grej. Har inte testat det men jag tror jag skulle impa då. Nåt jag tar till mej här.

Bitter är inte ett ord att förknippa med min lekamen, däremot förkyld.
Jag var mer lite supportive till Allie. Det är jobbigt att jaga karlar - å när man äntligen sprungit ifatt nån och brottat ner honom så ... fattar han inte!! (#)

Bruse e du öm idag?

Idag känner jag mig som ett svullo för att jag sitter och proppar i mig massa godis.

Imorgon ska jag träffa "dejten" igen, men jag får nog sluta kalla honom dejten. Är nog mer ett kompisförhållande, men kul har vi när vi träffas:-)

Idag är jag nöjd för att jag lyckades beställa rätt storlek på min funbeattröja. 🙂

Idag känner jag mig väldigt snäll, för att jag ska cybersympatisvulla med Helena för att hon inte ska känna sig ensam i godisträsket. Det ligger en chokladkaka nere i kylskåpet, och det vore ju synd om den ligger där och blir dålig... 🙂

Åh Berit, vad du är snäll! Nästan så jag skulle åka och köpa mer godis om jag orkat (tur att jag inte orkar ge mig ut i kylan).

Man får väl offra sig! 🙂 Dessutom tror jag sockerchocken från den där syltmunken för en timme sen har avtagit, så det är väl dags för påfyllning...

Hur var det nu, Funbeat hade med träning att göra, eller...?

För att orka träna behöver man snabba kolhydrater ibland (dvs godis) och detta är ju dessutom ett singelforum, så då måste det vara OK att svulla godis ihop med singelvänner.