Quote from Funbeat user on 6 November 2008, 13:47Idag känner jag mig? Hmm... Nöjd över att ha två skärmar helt plötsligt, ja jag är en datornerd! 😛 Men nu ska jag ut och motionera mig lite!
Tänkte säga att jag är glad att det är fredag, men det är det ju inte förän i morrn! 😛
Idag känner jag mig? Hmm... Nöjd över att ha två skärmar helt plötsligt, ja jag är en datornerd! 😛 Men nu ska jag ut och motionera mig lite!
Tänkte säga att jag är glad att det är fredag, men det är det ju inte förän i morrn! 😛
Quote from Funbeat user on 6 November 2008, 13:48Mia, får man fråga vad dealbreakern var?
Mia, får man fråga vad dealbreakern var?
Quote from Fredric Lagerström on 6 November 2008, 14:42Det är kakaon som är kruxet tror jag. Oboj o sånt...
Det är kakaon som är kruxet tror jag. Oboj o sånt...
Quote from Funbeat user on 6 November 2008, 14:56Nej, han får nog äta kakao om han vill. Däremot är det inte ett krav på samma sätt som kanintendenser är (H:)
Rasmus: mjäkig/för snäll. Det kanske låter krävande, och nu är jag allvarlig till skillnad från förut, men det *måste* finnas lite stuns i vilja
Nej, han får nog äta kakao om han vill. Däremot är det inte ett krav på samma sätt som kanintendenser är (H:)
Rasmus: mjäkig/för snäll. Det kanske låter krävande, och nu är jag allvarlig till skillnad från förut, men det *måste* finnas lite stuns i vilja
Quote from Jan Lundquist on 6 November 2008, 17:24Snälla pojkar får inte kyssa vackra flickor
Testa bland grodorna i stället 😉
BILD:http://annemariekorling.blogg.se/images/2007/upplyst_groda_att_kyssa_1182328054_1221485.jpg
Snälla pojkar får inte kyssa vackra flickor
Testa bland grodorna i stället 😉
BILD:http://annemariekorling.blogg.se/images/2007/upplyst_groda_att_kyssa_1182328054_1221485.jpg
Quote from Funbeat user on 6 November 2008, 17:31Joho då, det får de visst! En snäll kille ska det va, annars får det va!
Joho då, det får de visst! En snäll kille ska det va, annars får det va!
Quote from Funbeat user on 6 November 2008, 17:34En puss från en snäll kille till alla vackra flickor......
(idag känner jag mig flirtig) 🙂
En puss från en snäll kille till alla vackra flickor......
(idag känner jag mig flirtig) 🙂
Quote from Funbeat user on 6 November 2008, 18:23Jag känner mig som vanligt inte ett dugg flörtig, jag. Är bara intresserad av en kille, men han är inte intresserad tillbaka.
Jag känner mig som vanligt inte ett dugg flörtig, jag. Är bara intresserad av en kille, men han är inte intresserad tillbaka.
Quote from Funbeat user on 6 November 2008, 18:46Suck Allie e inte det såå typiskt! När man väl hittat nån som e nåt å ha så fattar han inte det... (t-)
Suck Allie e inte det såå typiskt! När man väl hittat nån som e nåt å ha så fattar han inte det... (t-)
Quote from Rasmus Olsson on 6 November 2008, 19:03Carina, är du bitter idag?
Carina, är du bitter idag?