Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELIdag känner jag mig x för att x. …
You need to log in to create posts and topics.

Brotta ner mig!!! Jag fattar direkt, å lovar att inte göra motstånd.

Öm? Näre, mer bara smärtsam. Inte sovit nåt inatt, bara legat å skrikit av smärta. Men ha rnu fått mer morfin.... som inte hjälper mot smärta iaf.

Skrikit av smärta?? Men Bruse vad har hänt? Inser att man inte hängt med här på ett tag..vad har jag missat?

Smärta i hjärtat, trånar efter kärlek!

Näe, jag har stelopererat stortån igår. Och det gör ont, hoppar omkring på en fot, kryper å tar stöd på allt i lägenheten.

Aj aj. Fast smärta i hjärtat kan ge ungefär samma symptom...ifall det är riktigt illa.

AJ! Det där låter jobbigt, Bruse! Har du ingen som kan komma och pyssla om dig lite grann i alla fall, så du slipper hoppa och krypa runt? Hur länge "ska" det göra så där ont? Så kan du ju inte hålla på. 🙁 Hoppas du får sova i natt åtminstone.

Berit, du är välkommen hit och ta hand om mig. Jag är lättskött, lydig och spiller inte.

Stygnen ska tas av om två veckor, men jag är sjukskriven till den 20:e. Inte november utan december!

Tur jag har ont, annars skulle jag dragit ut å cyklat. Två dar

Ja nu kan det va läge om man vill få omkull Bruse. Man behöver inte brottas, bara stampa lite lätt på tån (hv) sen e saken biff. Får du inga kul piller?

Eftersom det är högläge av foten som gäller, är jag ett säkert ligg hela tiden. Bara kliva på så att säga... hem till mig menar jag.

Pillertillverkarna har dålig fantasi. Både citodon å morfinet är vita.

Nämeeen va fasen Bruse då e det väl ingen sport! Om du redan kastat omkull dig. Det är ju tjuvstart.

Oj, det var lång sjukskrivning. Och du klättrar på väggarna redan nu... Vad månde bliva? Jag antar att vi ska räkna med flitigt skrivande här från dig den närmsta tiden... Kul för oss andra, men kanske inte för dig!

Får tacka för jobberbjudandet, men jag