Quote from Funbeat user on 28 October 2008, 09:23Tack,tack, Håkan!
Även om en gruppkram med bodybuilders inte riktigt är min grej sådär så uppskattas omtanken 😀
Tack,tack, Håkan!
Även om en gruppkram med bodybuilders inte riktigt är min grej sådär så uppskattas omtanken 😀
Quote from Funbeat user on 28 October 2008, 09:26De hade en omröstning om Hellacopters i AB... Du får väl in o hetsrösta så kanske de återuppstår?
http://wwwc.aftonbladet.se/vss/special/storfragan/visa/0,1937,36467,00.html
De hade en omröstning om Hellacopters i AB... Du får väl in o hetsrösta så kanske de återuppstår?
http://wwwc.aftonbladet.se/vss/special/storfragan/visa/0,1937,36467,00.html
Quote from Funbeat user on 28 October 2008, 09:44Mjoooo, det konstiga är att jag är lite kluven i den frågan. Visst kommer de att saknas STORT (jag har ju lyssnat på Hellacopters åtminstone nån gång i veckan i sissådär14 år!) men å andra sidan så har de gått ut med att "nu lägger vi av" och de gör det m
Mjoooo, det konstiga är att jag är lite kluven i den frågan. Visst kommer de att saknas STORT (jag har ju lyssnat på Hellacopters åtminstone nån gång i veckan i sissådär14 år!) men å andra sidan så har de gått ut med att "nu lägger vi av" och de gör det m
Quote from Funbeat user on 28 October 2008, 13:07Äsch då, en fast, oljig och varm barm är inget att underskatta 😀
annars håller jag med, visst kommer man att sakna dem men bättre att de lägger av i tid än blir en patetisk kopia på sig själva när de hasar runt på scen med rullator.
Äsch då, en fast, oljig och varm barm är inget att underskatta 😀
annars håller jag med, visst kommer man att sakna dem men bättre att de lägger av i tid än blir en patetisk kopia på sig själva när de hasar runt på scen med rullator.
Quote from Funbeat user on 28 October 2008, 14:10KRAMAS!!!!! (H:)
KRAMAS!!!!! (H:)
Quote from Funbeat user on 6 November 2008, 13:06Idag känner jag mig snuvad för att killen som verkat så väldigt lovande avslöjat en sak om sig själv som är en absolut dealbreaker för mig.
Idag känner jag mig snuvad för att killen som verkat så väldigt lovande avslöjat en sak om sig själv som är en absolut dealbreaker för mig.
Quote from Funbeat user on 6 November 2008, 13:18Han svär?
Han svär?
Quote from Funbeat user on 6 November 2008, 13:27Japp, det går helt bort. Accepterar inte heller missbruket av centralstimulerande gift såsom alkohol, nikotin eller kakao. Och av utbudet som är kvar efter det verkar det helt omöjligt att hitta någon som vill vänta med sex till efter äktenskapet.
Att d
Japp, det går helt bort. Accepterar inte heller missbruket av centralstimulerande gift såsom alkohol, nikotin eller kakao. Och av utbudet som är kvar efter det verkar det helt omöjligt att hitta någon som vill vänta med sex till efter äktenskapet.
Att d
Quote from Funbeat user on 6 November 2008, 13:37>Att det ska vara så svårt att hitta någon att tycka om?
Du gör det ju inte lätt för dej med dom kraven 🙂
>Att det ska vara så svårt att hitta någon att tycka om?
Du gör det ju inte lätt för dej med dom kraven 🙂
Quote from Funbeat user on 6 November 2008, 13:45Tänkte väl nästan tvärtom: gärna en himla massa sex bara jag slipper gifta mig!
Tänkte väl nästan tvärtom: gärna en himla massa sex bara jag slipper gifta mig!