Quote from Funbeat user on 25 December 2008, 20:18FB är ju hur bra som helst!:D Har suttit och känt mig deppig.. Men allt blir ju bättre med singelforumet på FB! 😀
FB är ju hur bra som helst!:D Har suttit och känt mig deppig.. Men allt blir ju bättre med singelforumet på FB! 😀
Quote from Funbeat user on 25 December 2008, 20:20De e la inge bar å va singel....
Men FB rockar...😀
De e la inge bar å va singel....
Men FB rockar...
😀
Quote from Funbeat user on 25 December 2008, 20:20Sa dyslektikern.... 😉
Sa dyslektikern.... 😉
Quote from Funbeat user on 25 December 2008, 20:25Fick du inte va med?
Fick du inte va med?
Quote from Fredric Lagerström on 26 December 2008, 13:14Går här och tänker på tidens ström.
Tider förflyter och förgår,
dagar blir månader och år.Håller på och gör rent ugnen nämnligen.
Minns att jag fortfarande var en helt ung gift man sist det hände...
Går här och tänker på tidens ström.
Tider förflyter och förgår,
dagar blir månader och år.
Håller på och gör rent ugnen nämnligen.
Minns att jag fortfarande var en helt ung gift man sist det hände...
Quote from Funbeat user on 26 December 2008, 13:55Idag känner jag mig på gott humör för att jag mår bättre nu än imorse (skulle inte ha tagit den sista ölen igår). Här har det varit full fart ser jag. Dröjer nog inte länge tills denna tråden är uppe i 1000 inlägg. Men var har han som startade tråden tagi
Idag känner jag mig på gott humör för att jag mår bättre nu än imorse (skulle inte ha tagit den sista ölen igår). Här har det varit full fart ser jag. Dröjer nog inte länge tills denna tråden är uppe i 1000 inlägg. Men var har han som startade tråden tagi
Quote from Funbeat user on 26 December 2008, 16:05Jag har klurat på det också!
Inte kan jag minnas mig sett hans kompis på ett tag heller, eller bytte hon profil bild? Sånt kan vara mycket konfunderande för övrigt. 🙂Lagomt slö idag, men det är skönt att låta sig själv slappna av lite också. 🙂
Jag har klurat på det också!
Inte kan jag minnas mig sett hans kompis på ett tag heller, eller bytte hon profil bild? Sånt kan vara mycket konfunderande för övrigt. 🙂
Lagomt slö idag, men det är skönt att låta sig själv slappna av lite också. 🙂
Quote from Funbeat user on 26 December 2008, 20:58Ikväll känner jag för att åka till baka till Linkan och lämna småland så jag kan köra stenhårt på gymmet i morgon.
Blir nog till att dra sig hemmåt i morgon kväll.
Ikväll känner jag för att åka till baka till Linkan och lämna småland så jag kan köra stenhårt på gymmet i morgon.
Blir nog till att dra sig hemmåt i morgon kväll.
Quote from Funbeat user on 26 December 2008, 21:55Idag är jag glad, har spelat lite innebandy ikväll. Blev ju inte direkt springa för fullt, men ändå, ta mig runt på en innabandyplan och inte helt göra bort mig 2½ vecka efter att gipset åkte av foten gör iaf mig väldigt glad. 🙂
Idag är jag glad, har spelat lite innebandy ikväll. Blev ju inte direkt springa för fullt, men ändå, ta mig runt på en innabandyplan och inte helt göra bort mig 2½ vecka efter att gipset åkte av foten gör iaf mig väldigt glad. 🙂
Quote from Funbeat user on 26 December 2008, 22:20Idag känner jag mig uppgiven för att jag bor i en liten håla..
Tur att jag snart drar till Åre över nyår.. 😀
Idag känner jag mig uppgiven för att jag bor i en liten håla..
Tur att jag snart drar till Åre över nyår.. 😀