Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELIdag känner jag mig x för att x. …
You need to log in to create posts and topics.

Aadu,
kanske dags att köpa en ny ugn?

Idag känner jag mig irreterad för att killar som föreslår dejter "försvinner" när det är dax för dejten. Har alla killar 10 dejter på gång, så de inte hinner med?

Åh så irriterande 🙁

Hoppas han dejtar sina andra, upptäcker att de inte var något att ha, inser sitt misstag och kryper tillbaka till dig som redan har glömt honom för den där charmiga killen som du kommer gå rakt in i på tunnelbanan i slutet av januar

Äh det var tråkigt Helena. Trist kille.
Förmodligen var han så nervös att han inte vågade.
Annat go e de i oss FB-killar.

Inte ens alla på FB är att lita på...

Jo vi är visst att lita på!
Nä, jag känner inte Helena. 🙂

Idag känner jag för att säga hej till alla Funbeatare efter att ha underhållits länge av singelgruppen. HEJ PÅ ER ALLA!

Helena: Tråkigt och jag känner igen fenomenet, men samtidigt om han inte ens klarar av att hålla löftet om en dejt var han förmodligen inte så mkt att ha...

Helena, vad trist, han kanske hade många dejter på gång samtidigt. Ett ex till mig som jag umgicks som vän med ett tag när det var slut berättade en del om sina nätdejtingstrategier för mig när han försökte skaffa en ny flickvän. Han hade verkligen gett s

Vilken en!
Men jag har träffat tjejer som gör likadant, så det går nog på ett ut.

Du får satsa på riktiga killar, som oss på Funbeat exempelvis. Ödmjuk som jag är, menar jag självklart inte mig själv.