Quote from Funbeat user on 27 December 2008, 20:13168 cm, då är jag 16 cm längre. Funkar det i Nyårsvals?
168 cm, då är jag 16 cm längre. Funkar det i Nyårsvals?
Quote from Rasmus Olsson on 27 December 2008, 20:18Ska du hålla på sådär Helena, förstår jag varför ingen vågar dejta dig. Seså, sluta sjåpa dig.
Ska du hålla på sådär Helena, förstår jag varför ingen vågar dejta dig. Seså, sluta sjåpa dig.
Quote from Funbeat user on 27 December 2008, 20:21Jag sjåpar mig inte, ställde bara en fråga...
Jag sjåpar mig inte, ställde bara en fråga...
Quote from Funbeat user on 27 December 2008, 20:36Helena klart det går! Jag är 154 och har dansat nyårsvalser och andra danser med män på 186 och längre (och kortare). Förresten, trist m dejten, men han kan ha fått förhinder och ej kunnat meddela dig. Vill tro gott om alla. Lycka till!
Helena klart det går! Jag är 154 och har dansat nyårsvalser och andra danser med män på 186 och längre (och kortare). Förresten, trist m dejten, men han kan ha fått förhinder och ej kunnat meddela dig. Vill tro gott om alla. Lycka till!
Quote from Funbeat user on 27 December 2008, 20:57Idag känner jag mig vissen för att jag förmodligen håller på att bli sjuk...
men egentligen ville jag bara lägga mig i ngt mer off-topic, visst är det lustigt det där med längd och ålder hur viktigt det verkar vara?
kikar man runt på dejtingsajter så sök
Idag känner jag mig vissen för att jag förmodligen håller på att bli sjuk...
men egentligen ville jag bara lägga mig i ngt mer off-topic, visst är det lustigt det där med längd och ålder hur viktigt det verkar vara?
kikar man runt på dejtingsajter så sök
Quote from Rasmus Olsson on 27 December 2008, 21:28Jomenvisst. Trots vår moderna jämställdhet, verkar gamla värderingar gälla angående ålder och längd. Vad beror det på? Har samma människor samma gamla värderingar vad gäller arbete, hushållsarbete, barnuppfostran osv, också?
Jomenvisst. Trots vår moderna jämställdhet, verkar gamla värderingar gälla angående ålder och längd. Vad beror det på? Har samma människor samma gamla värderingar vad gäller arbete, hushållsarbete, barnuppfostran osv, också?
Quote from Funbeat user on 28 December 2008, 03:12Visst är det så... just ålder och längd verkar vara avgörande, framförallt längd. Det måste göra det jobbigt för korta killar och långa tjejer att hitta någon, kan jag tänka mig.
Jag är inte så mycket bättre själv. Ålder tycker jag visserligen är helt o
Visst är det så... just ålder och längd verkar vara avgörande, framförallt längd. Det måste göra det jobbigt för korta killar och långa tjejer att hitta någon, kan jag tänka mig.
Jag är inte så mycket bättre själv. Ålder tycker jag visserligen är helt o
Quote from Funbeat user on 28 December 2008, 10:23Jag har en väninna som är 1.80 hennes man är 1.70. Hon älskar att bära högklackat. Hon är så snygg och cool när hon går där huvudet högre än mannen. Han ser urstolt ut. Härligt!
Jag har en väninna som är 1.80 hennes man är 1.70. Hon älskar att bära högklackat. Hon är så snygg och cool när hon går där huvudet högre än mannen. Han ser urstolt ut. Härligt!
Quote from Funbeat user on 28 December 2008, 10:38Jag tror att längden blir mindre och mindre viktig. I min generation har jag förstått att killarna tycker det är viktigt att vara längre än deras kvinna, men jag ser ofta ungdomspar där tjejen är längre.
Jag tror att längden blir mindre och mindre viktig. I min generation har jag förstått att killarna tycker det är viktigt att vara längre än deras kvinna, men jag ser ofta ungdomspar där tjejen är längre.
Quote from Funbeat user on 28 December 2008, 12:12Ja Helena 16cm,jag själv är nog i din generation och tycker väl att som så många andra att "jag "borde nog vara i allafall minst lika lång som dej.Men va fan, vem bryr sig om vad andra tycker det är ju personkemin som är det viktiga att det funkar...fast
Ja Helena 16cm,jag själv är nog i din generation och tycker väl att som så många andra att "jag "borde nog vara i allafall minst lika lång som dej.Men va fan, vem bryr sig om vad andra tycker det är ju personkemin som är det viktiga att det funkar...fast