Quote from ellen olsson on 29 December 2008, 15:5916:06? Udda tidpunkt... 🙂
16:06? Udda tidpunkt... 🙂
Quote from Funbeat user on 29 December 2008, 16:15Stort Lycka till! Och adjö om det får dig att lämna singelklubben...
Stort Lycka till! Och adjö om det får dig att lämna singelklubben...
Quote from Funbeat user on 29 December 2008, 19:10Urk, drog ut en tand som hade rötter åt alla håll och satt längst bak i underkäken. Gammal taskig lagning samt inflamerad. Trefaldig bedövningsdos gick det åt. Var klar 13:30. Bedövningen släppte vid 17:00.
Käkade två bananer efter träningen strax före t
Urk, drog ut en tand som hade rötter åt alla håll och satt längst bak i underkäken. Gammal taskig lagning samt inflamerad. Trefaldig bedövningsdos gick det åt. Var klar 13:30. Bedövningen släppte vid 17:00.
Käkade två bananer efter träningen strax före t
Quote from Funbeat user on 29 December 2008, 19:13Tänk vad snabbt det ska gå för dig att borsta tänderna nu när du har en tand mindre:-)
Tänk vad snabbt det ska gå för dig att borsta tänderna nu när du har en tand mindre:-)
Quote from Funbeat user on 29 December 2008, 19:17Ska nog inte borsta i närheten av där tanden satt på några dagar. Provade skölja bort blodet ur munnen förut, det kändes som en hästspark.
Ska nog inte borsta i närheten av där tanden satt på några dagar. Provade skölja bort blodet ur munnen förut, det kändes som en hästspark.
Quote from Funbeat user on 29 December 2008, 19:44Snart fyra timmar och ännu ingen Kristian.... det verkar hoppfullt.
Min bästa förstadejt varade i åtta timmar.
Snart fyra timmar och ännu ingen Kristian.... det verkar hoppfullt.
Min bästa förstadejt varade i åtta timmar.
Quote from Funbeat user on 29 December 2008, 19:49Min första dejt, började som en fika, slutade hemma hos mig, han sov över och på morgonen var jag inte oskuld längre! 😉 Den ni, var fin. Sen ... ehh... hmm... dejta (!?) vi i 3 månader eller så.. 🙂
Min första dejt, började som en fika, slutade hemma hos mig, han sov över och på morgonen var jag inte oskuld längre! 😉 Den ni, var fin. Sen ... ehh... hmm... dejta (!?) vi i 3 månader eller så.. 🙂
Quote from Funbeat user on 29 December 2008, 19:54Marie, en solskenshistoria 🙂
Marie, en solskenshistoria 🙂
Quote from Funbeat user on 29 December 2008, 19:56Det är väl inte längden på dejten som är det viktigaste?? Kvalitét!! Hellre en kort fantastisk dejt än en lång och tråkig...
Det är väl inte längden på dejten som är det viktigaste?? Kvalitét!! Hellre en kort fantastisk dejt än en lång och tråkig...
Quote from Funbeat user on 29 December 2008, 20:08Kristian kanske inte kommer "hem" till oss ikväll/natt?
Kristian kanske inte kommer "hem" till oss ikväll/natt?