Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELIdag känner jag mig x för att x. …
You need to log in to create posts and topics.

Efter en liter öl minskade värken efter tandutdragningen. Slutsats: Drick en liter till.

Jag kom på så där lagomt till julafton att jag glömt göra nyårsplaner, med nån annan dvs... Så det blir jag och Voffzen, möjligen kidnappar mamma henne dock, för hennes hund är lite skotträdd men min är så lugn 🙁 Så då blir det bara jag. Får se vad det b

I dag känner jag mig olustig för att nyårsafton är i antågande... har aldrig gillat den dagen...:-(

Ring. klocka ring!

Det är en helt okej dag. Jag fyller år och när jag var liten var jag helt övertygad
om att alla sköt reketer bara för min skull. Jag tog det för givet som en självklar
sak. Varför skulle det annars vara??,,resonerade jag.

I år komme

Grattis, Aadu!
Alla hus, hur många har du?

Tack Helena!
Jag fyller 44 år. Funderade under dagens löprunda på det faktum att min
pappa var just 44 år när jag föddes.
Antalet boningshus är 2.

Idag känner jag mig glad för jag har haft en bra dejt som vi bestämt fortsättning på och dessutom är det snart nytt år som firas med lite samkväm i min enkla boning! YEY

*klia huvudet*
Två hus? 🙂 Vad ska det vara bra för? ;P

Det är inte fel att ha ett "resurshus" att ta till.

Idag är jag förbannad på alla småglin (oavsett ålder) som skjuter stora bomber i grannskapet. Vi snackar inte om ettöres smällare här alltså, utan stora luftbomber som detonerar med sån kraft att det ekar flera gånger mellan fasaderna här längs Björlandav