Quote from Funbeat user on 30 December 2008, 14:21Efter en liter öl minskade värken efter tandutdragningen. Slutsats: Drick en liter till.
Efter en liter öl minskade värken efter tandutdragningen. Slutsats: Drick en liter till.
Quote from Funbeat user on 30 December 2008, 14:51Jag kom på så där lagomt till julafton att jag glömt göra nyårsplaner, med nån annan dvs... Så det blir jag och Voffzen, möjligen kidnappar mamma henne dock, för hennes hund är lite skotträdd men min är så lugn 🙁 Så då blir det bara jag. Får se vad det b
Jag kom på så där lagomt till julafton att jag glömt göra nyårsplaner, med nån annan dvs... Så det blir jag och Voffzen, möjligen kidnappar mamma henne dock, för hennes hund är lite skotträdd men min är så lugn 🙁 Så då blir det bara jag. Får se vad det b
Quote from Funbeat user on 30 December 2008, 18:54I dag känner jag mig olustig för att nyårsafton är i antågande... har aldrig gillat den dagen...:-(
I dag känner jag mig olustig för att nyårsafton är i antågande... har aldrig gillat den dagen...:-(
Quote from Fredric Lagerström on 30 December 2008, 21:21Ring. klocka ring!
Det är en helt okej dag. Jag fyller år och när jag var liten var jag helt övertygad
om att alla sköt reketer bara för min skull. Jag tog det för givet som en självklar
sak. Varför skulle det annars vara??,,resonerade jag.I år komme
Ring. klocka ring!
Det är en helt okej dag. Jag fyller år och när jag var liten var jag helt övertygad
om att alla sköt reketer bara för min skull. Jag tog det för givet som en självklar
sak. Varför skulle det annars vara??,,resonerade jag.
I år komme
Quote from Funbeat user on 30 December 2008, 21:26Grattis, Aadu!
Alla hus, hur många har du?
Grattis, Aadu!
Alla hus, hur många har du?
Quote from Fredric Lagerström on 30 December 2008, 21:52Tack Helena!
Jag fyller 44 år. Funderade under dagens löprunda på det faktum att min
pappa var just 44 år när jag föddes.
Antalet boningshus är 2.
Tack Helena!
Jag fyller 44 år. Funderade under dagens löprunda på det faktum att min
pappa var just 44 år när jag föddes.
Antalet boningshus är 2.
Quote from Funbeat user on 30 December 2008, 22:24Idag känner jag mig glad för jag har haft en bra dejt som vi bestämt fortsättning på och dessutom är det snart nytt år som firas med lite samkväm i min enkla boning! YEY
Idag känner jag mig glad för jag har haft en bra dejt som vi bestämt fortsättning på och dessutom är det snart nytt år som firas med lite samkväm i min enkla boning! YEY
Quote from Funbeat user on 30 December 2008, 22:49*klia huvudet*
Två hus? 🙂 Vad ska det vara bra för? ;P
*klia huvudet*
Två hus? 🙂 Vad ska det vara bra för? ;P
Quote from Fredric Lagerström on 30 December 2008, 22:59Det är inte fel att ha ett "resurshus" att ta till.
Det är inte fel att ha ett "resurshus" att ta till.
Quote from Funbeat user on 30 December 2008, 23:15Idag är jag förbannad på alla småglin (oavsett ålder) som skjuter stora bomber i grannskapet. Vi snackar inte om ettöres smällare här alltså, utan stora luftbomber som detonerar med sån kraft att det ekar flera gånger mellan fasaderna här längs Björlandav
Idag är jag förbannad på alla småglin (oavsett ålder) som skjuter stora bomber i grannskapet. Vi snackar inte om ettöres smällare här alltså, utan stora luftbomber som detonerar med sån kraft att det ekar flera gånger mellan fasaderna här längs Björlandav