Quote from ellen olsson on 30 December 2008, 23:17Troligen hemmabyggen m.a.o.
Troligen hemmabyggen m.a.o.
Quote from Funbeat user on 30 December 2008, 23:21Ja varför alla dessa meningslösa bomber? Men ingen ide att haka upp sig på det tycker jag, det är slut om så där en vecka!
Ja varför alla dessa meningslösa bomber? Men ingen ide att haka upp sig på det tycker jag, det är slut om så där en vecka!
Quote from Funbeat user on 30 December 2008, 23:27Nej, det är säkert färdigköpta. Det har gått av ett par såna varje kväll sen jag återvände till Gbg efter julfirandet norröver. En bomb kan man tänka sig att de byggt, men inte dussinet, va? Det är samma plats de skjuter alla från. Vid närbutiken i hörnet
Nej, det är säkert färdigköpta. Det har gått av ett par såna varje kväll sen jag återvände till Gbg efter julfirandet norröver. En bomb kan man tänka sig att de byggt, men inte dussinet, va? Det är samma plats de skjuter alla från. Vid närbutiken i hörnet
Quote from Funbeat user on 30 December 2008, 23:31Jag satt och bläddrade lite i alla reklamblad som kommit under julen med smällare, det finns ganska mycket som skulle kunna användas för att blåsa ut rutorna i en mindre lägenhet så det stämmer nog att de är köpta.
Den största frågan jag ställer mig är
Jag satt och bläddrade lite i alla reklamblad som kommit under julen med smällare, det finns ganska mycket som skulle kunna användas för att blåsa ut rutorna i en mindre lägenhet så det stämmer nog att de är köpta.
Den största frågan jag ställer mig är
Quote from Funbeat user on 30 December 2008, 23:38Ujj...
Det samlas vuxenpoäng i flertal här. 😀😉
Ujj...
Det samlas vuxenpoäng i flertal här. 😀
😉
Quote from Charlotte Skoglund on 31 December 2008, 09:58tack för tippset ska genast ta med mig mattorna ikväll hoppas det blir omtyckt:-)
tack för tippset ska genast ta med mig mattorna ikväll hoppas det blir omtyckt:-)
Quote from Funbeat user on 31 December 2008, 15:55SLUTKÖRD!
10-14.40 ute i skogen med brasa och allt, hundträning och hundpromenad, nu mår jag bra!! 😀
SLUTKÖRD!
10-14.40 ute i skogen med brasa och allt, hundträning och hundpromenad, nu mår jag bra!! 😀
Quote from Funbeat user on 31 December 2008, 16:01Idag är jag så glad för jag tror på ett fantastiskt nytt år och det börja ju redan om ca 8 timmar.
Idag är jag så glad för jag tror på ett fantastiskt nytt år och det börja ju redan om ca 8 timmar.
Quote from Funbeat user on 31 December 2008, 16:22Åh, vad mysigt med brasa i skogen Marie! Jag skulle vilja grilla (soja)korv i skogen, men inte själv och jag känner nog ingen som vill hänga med på det.
Åh, vad mysigt med brasa i skogen Marie! Jag skulle vilja grilla (soja)korv i skogen, men inte själv och jag känner nog ingen som vill hänga med på det.
Quote from Funbeat user on 31 December 2008, 16:31Om inte käften värkte så...
Om inte käften värkte så...