Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELIdag känner jag mig x för att x. …
You need to log in to create posts and topics.

Troligen hemmabyggen m.a.o.

Ja varför alla dessa meningslösa bomber? Men ingen ide att haka upp sig på det tycker jag, det är slut om så där en vecka!

Nej, det är säkert färdigköpta. Det har gått av ett par såna varje kväll sen jag återvände till Gbg efter julfirandet norröver. En bomb kan man tänka sig att de byggt, men inte dussinet, va? Det är samma plats de skjuter alla från. Vid närbutiken i hörnet

Jag satt och bläddrade lite i alla reklamblad som kommit under julen med smällare, det finns ganska mycket som skulle kunna användas för att blåsa ut rutorna i en mindre lägenhet så det stämmer nog att de är köpta.

Den största frågan jag ställer mig är

Ujj...
Det samlas vuxenpoäng i flertal här. 😀

😉

tack för tippset ska genast ta med mig mattorna ikväll hoppas det blir omtyckt:-)

SLUTKÖRD!
10-14.40 ute i skogen med brasa och allt, hundträning och hundpromenad, nu mår jag bra!! 😀

Idag är jag så glad för jag tror på ett fantastiskt nytt år och det börja ju redan om ca 8 timmar.

Åh, vad mysigt med brasa i skogen Marie! Jag skulle vilja grilla (soja)korv i skogen, men inte själv och jag känner nog ingen som vill hänga med på det.

Om inte käften värkte så...