Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELIdag känner jag mig x för att x. …
You need to log in to create posts and topics.

Nöjd känner jag mig, med min nyårsafton..
Irriterad för att jag fortfarande har ont i "ryggen", men jag vet iaf vilken muskel det är som strular nu, så det blir mer stretching idag också!
och stolt över att jag hjälpt motivera en god vän att ta mer kontr

Idag känner jag mig pigg och glad och det är ett nytt år (Dessutom är det fint väder)

Har börjat det nya året med att ligga däckad i sängen hela dagen, med kraftig feber. Med hosta och snuva... börjar kännas lite bättre nu... Återstår att se hur natten blir... 🙁

Känner mej lite x för att jag spelat poker med kusinerna och jag hux flux blivit skyldig min son 40 kr, Hur har det gått till? Hur kan jag bli skyldig min son 40 kr?
Den västa handen var ändå när Gustaf fick fyrtal i 2or och jag sitter med triss i ess, sa

hahahhahahhahahahahahahahhahaha 😀
Dagens första skratta, tack för den 😉

Aadu - din son är som min pappa var senast vi spelade poker. När jag fick stege på given hade han färg. När jag satt med två kungar och tre damer hade han de andra två kungarna och tre jävla ess! :@

Ja, då blir man ju förbannad. Tre ess, det är ju löjligt!

Idag är jag glad för att det gick så bra att åka långfärdsskridskor trots att det är minst två år sedan sist. Och då gick det inte bra...

Ah, långfärdsskridskor. Långt upp på min shoppinglista med saker jag måste börja med.

Nu när det varit så kallt utan snö, är isen finfin!