Quote from Rasmus Olsson on 31 December 2008, 16:34Vad jag känner för idag lämpar sig inte för tryck. (H:)
Vad jag känner för idag lämpar sig inte för tryck. (H:)
Quote from Funbeat user on 31 December 2008, 18:03Full kåt och? ... Hmm.. neh.. Inte för mig iaf 🙂 Hormonerna spritter lite, men det håller man lätt under kontroll eftersom man spenderar kvällen själv utan några vidare mängder alkohol, och med värk i ländryggen (förmodligen för att jag fått för mig att
Full kåt och? ... Hmm.. neh.. Inte för mig iaf 🙂 Hormonerna spritter lite, men det håller man lätt under kontroll eftersom man spenderar kvällen själv utan några vidare mängder alkohol, och med värk i ländryggen (förmodligen för att jag fått för mig att
Quote from Funbeat user on 31 December 2008, 18:12Bruse, ut med språket!!
Bruse, ut med språket!!
Quote from Funbeat user on 31 December 2008, 21:21Allie Cat, jag är på ang skog, sojakorv, knastrande brasa. (t+)
Har länge tänkt ta ut mina brorsbarn på ovan men med tanke på att de är mest intresserade av sitta och pyssla med datorn så misstänker jag att de skulle frysa halv ihjäl eller nått.
Allie Cat, jag är på ang skog, sojakorv, knastrande brasa. (t+)
Har länge tänkt ta ut mina brorsbarn på ovan men med tanke på att de är mest intresserade av sitta och pyssla med datorn så misstänker jag att de skulle frysa halv ihjäl eller nått.
Quote from Funbeat user on 31 December 2008, 21:35Tack, men nej tack! Jag går bara ut i skogen med folk jag känner! 🙂 Och jag tycker det är kul att läsa här och kan skriva något inlägg då och då, men jag raggar inte.
Tillägg: Snällt att du erbjuder dig dock.
Tack, men nej tack! Jag går bara ut i skogen med folk jag känner! 🙂 Och jag tycker det är kul att läsa här och kan skriva något inlägg då och då, men jag raggar inte.
Tillägg: Snällt att du erbjuder dig dock.
Quote from Funbeat user on 31 December 2008, 21:47oki doki,
Hoppas du kommer iväg till en brasa i alla fall 🙂
oki doki,
Hoppas du kommer iväg till en brasa i alla fall 🙂
Quote from Fredric Lagerström on 31 December 2008, 23:04Det låter bra tycker jag. Man ska inte gå ut och lova för mycket.
I Estland är det redan nytt år nu. Vi ringde och talade med några släktingar.
De ligger en timme före där nämnligen.
Det låter bra tycker jag. Man ska inte gå ut och lova för mycket.
I Estland är det redan nytt år nu. Vi ringde och talade med några släktingar.
De ligger en timme före där nämnligen.
Quote from Funbeat user on 1 January 2009, 09:57I dag känner jag mig pigg för att jag (som vanligt) inte drack alkohol kvällen innan. (t+)
I dag känner jag mig pigg för att jag (som vanligt) inte drack alkohol kvällen innan. (t+)
Quote from Funbeat user on 1 January 2009, 10:10Idag känner jag mig pigg trots att jag drack alkohol (men inte så mycket).
Idag känner jag mig pigg trots att jag drack alkohol (men inte så mycket).
Quote from Funbeat user on 1 January 2009, 12:40Hej
Jag e ny men har följt ert snack ett par dagar.
Jag drack ingen alkohol igår men är ändå inte pigg. Vilken nitlott! Hoppas det inte är ett tecken på hur 2009 ska bli för jag har större förhoppningar på det kommande året än så!!!
God fortsättning!!!
Hej
Jag e ny men har följt ert snack ett par dagar.
Jag drack ingen alkohol igår men är ändå inte pigg. Vilken nitlott! Hoppas det inte är ett tecken på hur 2009 ska bli för jag har större förhoppningar på det kommande året än så!!!
God fortsättning!!!