Quote from Funbeat user on 29 December 2008, 20:51jo jo, men ehh.. det var väl ingen officiell dejt heller så där ;P skulle vara fika med en kompis, men det sluta ju som det sluta och vi var ju mer än kompisar sen så. Och jag var 16.. 😛
jo jo, men ehh.. det var väl ingen officiell dejt heller så där ;P skulle vara fika med en kompis, men det sluta ju som det sluta och vi var ju mer än kompisar sen så. Och jag var 16.. 😛
Quote from Funbeat user on 29 December 2008, 21:13Kul Kristian, själv har jag just suttit i telefon med en ev. blivande dejt...;)
Kul Kristian, själv har jag just suttit i telefon med en ev. blivande dejt...;)
Quote from Rasmus Olsson on 29 December 2008, 21:15Hurra Helena! (V)
Hurra Helena! (V)
Quote from Funbeat user on 29 December 2008, 21:31Doh! Glömde ju säga bra att du hade en trevlig kväll! Försvann mig lite i sån där.. hmm defensiv ställning där 😛
Doh! Glömde ju säga bra att du hade en trevlig kväll! Försvann mig lite i sån där.. hmm defensiv ställning där 😛
Quote from Funbeat user on 30 December 2008, 07:07Till frukost kunde jag käka mosad banan och havgrynsgröt utan att det gjorde alltför ont. Kudden var lätt blodig efter gårdagens tandutdragning.
Nu värker mindre än halva skallen, en klar förbättring.. Till kvällen kan jag nog käka omosad banan.
Till frukost kunde jag käka mosad banan och havgrynsgröt utan att det gjorde alltför ont. Kudden var lätt blodig efter gårdagens tandutdragning.
Nu värker mindre än halva skallen, en klar förbättring.. Till kvällen kan jag nog käka omosad banan.
Quote from Rasmus Olsson on 30 December 2008, 07:08Besvärlig utdragning? När jag drog ut en visdomstand för ett år sen, kunde jag äta dagen efter. Gröt äter man inte, den sväljer man ;~)
Besvärlig utdragning? När jag drog ut en visdomstand för ett år sen, kunde jag äta dagen efter. Gröt äter man inte, den sväljer man ;~)
Quote from Funbeat user on 30 December 2008, 09:07Sväljmat blir det resten av dagen, fått i mig tillräckligt med enenrgi för att sluta frysa nu. En riktig miss att jaag inte hann käka mellan träningen och tandutdragningen.
Sväljmat blir det resten av dagen, fått i mig tillräckligt med enenrgi för att sluta frysa nu. En riktig miss att jaag inte hann käka mellan träningen och tandutdragningen.
Quote from Funbeat user on 30 December 2008, 10:59Idag känner jag mig lite lyxig, för jag ska få både ryggmassage, ansiksbehandling och manikyr idag:D
Idag känner jag mig lite lyxig, för jag ska få både ryggmassage, ansiksbehandling och manikyr idag:D
Quote from Funbeat user on 30 December 2008, 11:41Fin inför nyår bara eller blir det en nyårsdejt också? 🙂
Fin inför nyår bara eller blir det en nyårsdejt också? 🙂
Quote from Funbeat user on 30 December 2008, 14:05Helena: då får ja inte dansa någon nyårsvals med dig då? eftersom det inte var med mig du pratade i telefon med:-(...hmm det tycker ja var tråkigt, men ja är inte bitter:D...lycka till med den ev dejten och valsen...(t+)
Helena: då får ja inte dansa någon nyårsvals med dig då? eftersom det inte var med mig du pratade i telefon med:-(...hmm det tycker ja var tråkigt, men ja är inte bitter:D...lycka till med den ev dejten och valsen...(t+)