Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelIdag ska det verkligen bli härlig …
You need to log in to create posts and topics.

Du och jag, Sandra!

Ja, exakt Anders: När ska man hinna jobba?

Men Ingmarie - idag var det ju strålande sol (du bor i stockholm va?) - kändes jättelätt att ta sig ut. Däremot mån, tis o onsdag har det varit riktigt grisväder med halv storm o snöblandat regn... Då är det bra med en löparkompis, det underlättar.

Sprang Sthlm i tisdags. Skitväder på dagen men uppehåll på kvällen när jag stack ut, riktigt skön runda. När det är mörkt efter kl. 16 så spelar det liksom ingen roll om man springer drirekt efter jobbet eller 22 på kvällen.

Jag måste få fråga.
Hur länge springer ni när ni springer på lunchen?

/S

Allt från 40 minuter till två timmar blir mina lunchpass. Men vanligast är 40-45 minuter.

Nästan alltid runt 60 minuter

30-50 minuter. Det är dagsformen och vilken runda som bestämmer distans och tid.

På tisdagar blir det oftast en slätare terrängrunda på 6.5-10 km eftersom några asfaltslöpare är med och springer.
På torsdagar då jag kör solo blir det hårdare terräng på s

Du har det bra du. En annan får roa sig på djurgårn, stockholm. Men vi kan ändå variera mellan backintervaller, vanliga intervaller och slätlöpning. Men oavsett vad så brukar det alltid ta 60 min ung.

60 minuter ungefär. Jag kan flexa lite och jobba in duschtiud etc. Själv är jag förvisad till områdena runt Hammarbybacken och kryssa mellan barnvagnarna i Sjöstaden. Det finns en fin slinga runt Sicklasjön men den är jag sinnessjukt trött på.

Slingan runt sicklasjön är fin - klubben körde triathlonträning där nåt år - simma runt lite i sjön, cykla ut ältavägen fram å tillbaka och sen ett varv runt sjön...