Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelIdag ska det verkligen bli härlig …
You need to log in to create posts and topics.

ok, nu börjar jag fatta..
ni har längre lunch. jag fick inte ihop de. min lunchtimme räcker inte till, de skulle bli ett pass på 25-30 min och stress med mat och dusch.

Nja, jag har rätt fri arbetstid så länge jag går på möten och andra gemensamma aktiviteter - så jag sitter kvar en timme längre på kvällen kommer lite tidigare eller så...

35-40 minuter. Det brukar bli drygt 70 min. med springning, ombyte, dusch och mat. Skulle kanske gå att pressa ner till en timme, men då blir det lite stressigt.

Lunchspringning förutsätter nästan flexibel lunch.

jag har också ganska fritt...men de blir ju ganska sent man kommer hem, och de finns ju en hel del hushållssysslor som ska göras också. Men de kanske hade varit en god idé för mig att sluta "häcka" på funbeat på arbetstid, få tid till träning. 😉

Funbeat har verkligen dåligt inflytande på träningen 😉

Mm, exakt Siv. Jag "skulle bara" kolla några inlägg. Och här sitter jag. (H)

Jag gilla att träna på lunchen, dels därför att jag har så nära till mitt träningsttälle och dels därför att jag blir så pigg på em. Men om jag går på gruppträning tar det total

Jag läste om Alfred Shemweta som föreslog löp-möten. Passar på att snacka jobb när man springer så slipper man förlora arbetstid som ska jobbas in.

Jag har tyvärr inte den möjligheten.
De jag jobbar med springer inte o de jag springer med jobbar inte i

Jag har bara 30 min lunch så det brukar bli mellan 15-20 min, ca 2.5-3 km. Lagomt Funbeatstreakpass;) när man jobbar heldag.

Om man har väldigt kort lunch är det nog smidigare att springa till och från jobbet.

Näää, tyvärr passar det ej mig. Har 1 mil dit + att jag ibland börjar kl 5 på morron. Till sommaren ska jag cykla hade jag tänkt:-), de dagar jag börjar kl 7.30.