Quote from Funbeat user on 27 November 2008, 17:01jag har 500 meter till jobbet, de kan kännas lite löjligt 🙂
jag har 500 meter till jobbet, de kan kännas lite löjligt 🙂
Quote from ellen olsson on 27 November 2008, 17:03SIv: Var jobbar du då? Stigs Konditori? 🙂
SIv: Var jobbar du då? Stigs Konditori? 🙂
Quote from Camilla Höög on 27 November 2008, 17:171 mil till jobbet är ju perfekt. 15km och uppåt så börjar det bli lite långt att köra varje dag.
1 mil till jobbet är ju perfekt. 15km och uppåt så börjar det bli lite långt att köra varje dag.
Quote from Funbeat user on 27 November 2008, 17:30Ni som springer tof. jobbet, hur gör ni med plagg?
Det blir ju en del med skor och tjocka jackor som ska packas med.
Ni som springer tof. jobbet, hur gör ni med plagg?
Det blir ju en del med skor och tjocka jackor som ska packas med.
Quote from Elias Engqvist on 27 November 2008, 17:35Man behöver ju inga tjocka kläder om man är inne hela tiden på jobbet - om man går ut o äter iofs så måste man ju ha nåt varmt. Då kan man släpa veckans kläder till och från jobbet varje måndag tex. i bil och springa övriga dagar. Kräver lite planering io
Man behöver ju inga tjocka kläder om man är inne hela tiden på jobbet - om man går ut o äter iofs så måste man ju ha nåt varmt. Då kan man släpa veckans kläder till och från jobbet varje måndag tex. i bil och springa övriga dagar. Kräver lite planering io
Quote from Camilla Höög on 27 November 2008, 20:49Ryggsäck går att packa och ha på ryggen när man springer 😉
Ställ ett par extra skor och en jacka på jobbet. Resten går i ryggsäcken.
Ryggsäck går att packa och ha på ryggen när man springer 😉
Ställ ett par extra skor och en jacka på jobbet. Resten går i ryggsäcken.
Quote from Funbeat user on 27 November 2008, 22:33Fredrik: Nää då hade jag rullat till jobbet 🙂
Fredrik: Nää då hade jag rullat till jobbet 🙂
Quote from ellen olsson on 27 November 2008, 22:37Jobbar du på min gamla gymnasieskola då?
Jobbar du på min gamla gymnasieskola då?
Quote from Funbeat user on 27 November 2008, 22:42jag jobbar på campusområdet. de är inte 500 m till din gamla skola..
jag jobbar på campusområdet. de är inte 500 m till din gamla skola..
Quote from ellen olsson on 27 November 2008, 22:49Jag gick i.o.f.s. 7 år på Sörböle också. Det är ännu närmare... 🙂
Jag gick i.o.f.s. 7 år på Sörböle också. Det är ännu närmare... 🙂