Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelIdag ska det verkligen bli härlig …
You need to log in to create posts and topics.

Jag är frilansjournalist så jag jobbar så mycket jag vill på de tider jag vill. Nackdelen är ju förståss att man får "ragga knäck" själv (leta artikelförslag och köpare), man riskerar att jobba även på helgerna och man är nästan aldrig ledig eftersom man

Jag jobbar som webbredaktör hos en mycket klok arbetsgivare. 🙂

Tror faktiskt att det är mer vanligt nuförtiden med arbetsplatser där man har sk oreglerad arbetstid. Men det gäller ju att man har ett arbete där det fungerar praktiskt.

Ok. Vad lyxigt ni verkar ha det. Själv jobbar jag inom vården och där skulle det nog inte uppskattas om jag flexa :o)

Jag har två friskvårdstimmar i veckan på betald arbetstid. Tyvärr kommer de såklart med tillägget "om arbetet tillåter", och det gör det väl inte alltid, men med lite planering ska finns det utrymme för en i alla fall. Jag jobbar som djurvårdare (försöksd

Systemutvecklare/Programmerare på Volvo IT, så länge det kompilerar och bygger så kan jag göra vad jag vill med min tid 😀 ...nästan...
Har knappt några möten heller. Något arbetsmöte på morgonen, men sen är det lugnt. Flexar hej vilt så länge jag gör min

På en förskola.

Min fina titel är Senior System Developer på Nasdaq OMX.

Jag jobbar på en IT-avdelning som projektledare och systemansvarig för vårt ERP-system och vi har flextid i vårt avtal så jag kan ta 1½ timmes lunch.
Och eftersom vi har motionsanläggning på jobbet så hinner man gott och väl byta om, springa en halvtimme

Eller planera möten efter hur man vill träna 😉

mmm, tyvärr finns det ju en å annan kollega som också planerar möten... (H)