Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelIdag ska det verkligen bli härlig …
You need to log in to create posts and topics.

En kollega till mig som är populär att bjuda in på möten har bokat upp de tider han vill springa som "möten" så han ser upptagen ut i den gemensamma kalendern och kan då springa utan problem. Ett tips kanske?

jo, jag brukar också göra så... funkar bra utom då det bokas heldagsmöten m inhyrda konsulter.

Äh, dom behöver väl också lite motion 😉

Mina arbetskamrater vet att mina luncher är heliga. Inga möten bokas in då om det går att undvika. Jag i min tur bokar aldrig in några möten före 10.00 eftersom jag har gruvligt morgontrötta kamrater.

Vi är snälla mot varandra. 🙂

Dina kollegor flexar väl på kvällstid, annars blir det inte mycket gjort?

Dom är på jobbet tidigare, bara inte sugna på möten. Precis lika osugna som jag är på möten under lunchtid. 🙂

Jag flexar på lunchen och jobbar på kontor. Stämplar ut, springer, duschar, stämplar in och tar med maten till mitt kontor och äter medan jag jobbar. Ibland äter jag innan jag duschar så man slipper eftersvettas så. Men då blir ju tiden som utstämplad myc

För min del är lunch pass nästan en förutsättning för att hinna träna. Är ensam med mina 2 barn vissa veckor... Tack och lov för flex lunch 🙂

Så har jag det också varannan vecka. Så då är lunchpass enda sättet att komma ut. Flex = (L)

Planerat in ett lunchpass idag, sneglade ut genom fönstret imorse o såg att regnet öste ner. Kurade ihop mig i min tjocka tröja o började tveka...
Men nu när det faktiskt slutat regna så börjar suget infinna sig åter igen i kroppen.
Ut o springa, ska bli