Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelIdag ska det verkligen bli härlig …
You need to log in to create posts and topics.

de var den skolan jag tänkte på när jag skrev att de inte var 500 m till din gamla skola, dvs sörböleskolan.

oj oj vad jag slarvläste..du skrev gymnasieskola. A-torp antar jag?

Peter: jag har 6-8 km till jobbet beroende på vilken väg jag tar, kan förlängas om jag vill ha längre pass. Jag springpendlar just nu enligt följande förträffliga schema som Fia-Lotta tipsade mig om en gång i tiden:

Tis
Till jobbet: T-bana med löparkläd

http://www.google.com/search?hl=en&safe=off&client=opera&rls=en&hs=5CJ&q=springpendla&btnG=Search

"Google: Your search - springpendla - did not match any documents."
Grattis, nytt ord uppfunnet.

Bra schema där, men det blir problem om man bara tänkt spr

Jag har 6 mil till jobb, det är liksom inte möjligt att springa på någon regelbunden basis. Dock är planen att springa hem en gång i alla fall.

Till våren hade jag tänkt cykel-pendla ett håll så cykla på morgonen, hem med tåg och sen tåg dit dagen efter

Jag tycker att grymt bra att träna till och från jobbet. Jag cyklar mestadels men springer ibland också.
Jag har 17,5 km och med cykel går det fortare än att åka t-bana. Springer jag går det förstås långsammare.
Men jag gör som ovanstående. Tar med mig kl

Träning tof jobbet alternativt på lunchen är grymt bra!
Testade att springa till jobbet idag, 11,7 km, o det gick hur bra som helst. Mer motion till mig o mindre miljöpåverkan. Kan det bli bättre?
Sitter nu o funderar på att springa hem också...

Jag vill inte vara ute så tidigt på morronen ensam efter både E4 å småskogsvägar utan belysning... Annars skulle det varit ett "suvve" alternativ(t+) med tanke på sträckan.

Jag sprang också till jobbet i somras. Hade dagen innan tagit dit en väska med vanliga kläder. Sträckan är 5,7km så det var ett hyfsat lagom träningspass för mig som är ny i löparspåret.
Nu är det för mörkt för mig 🙁 Även om det faktiskt är elljus så ä

Jag skulle gärna springa till jobbet. MEN (Det finns alltid ett men) För det första börjar jag 06:30 på morgonen och har 12km till jobbet. Det skulle betyda att jag måste springa hemifrån senast 04:45 för att hinna duscha och så innan jag börjar. Då måste

Vad jobbar ni med ni som springer på lunchen? Ni verkar ha så flexibla tider.