Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Idag har FunBeat fått en liten ansiktslyftning. Som utlovat för några dagar sedan, så har idag den nya smalare formen lanserats. Fördelarna är en tydligare design på sidorna och lite mer utrymme till annonser, så att FunBeat kan fortsätta vara gratis.

B

det ser riktigt bra ut på sidan nu 🙂 Bra jobbat Olle

Förstasidan är jättesnygg... Min träning känns bakvänd, men det är inget i hur du gjort utan bara att jag är van vid det gamla och tittar på fel ställen hela tiden - det blir nog rätt för mig snart!

Tack Olle!

Jag tycker det blev jättesnyggt! 🙂 Kul också att man kan kommentera träning i varandras kalendrar (t+)

Med ens blev det otroligt mycket vilsammare för ögonen att läsa diskussioner. Tack!

En klar förbättring, men fortsätt gärna utveckla så att man inte tröttnar...

Men jag skulle gärna se att personers tränings som jag inte "känner" ligger kvar på första sidan iställer för på min startsida...

Jag får upp en varning om Google Maps precis hela tiden, typ: The Google Maps API key used on this web site was registered for a different web site. You can generate a new key for this web site at http://www.google.com/apis/maps/.

Jag får hela tiden ett felmeddelande när jag byter sida. Det står något om API och Google maps. Är det bara jag som får det?