Quote from Bjarne Lewin on 28 August 2007, 08:54På sidan "Visa som diagram" finns en ruta där man kan välja "maximera storlek". Klickar man på den så bli diagrammet lika stort som hela fönstret. Den funktionen hade varit kanon för kalendern (H:)
På sidan "Visa som diagram" finns en ruta där man kan välja "maximera storlek". Klickar man på den så bli diagrammet lika stort som hela fönstret. Den funktionen hade varit kanon för kalendern (H:)
Quote from Funbeat user on 28 August 2007, 10:49Ja jag skulle nog också vilja ha "dynamisk bredd"! Helt ok sida i upplösningen 1024*768 men blir ju sedan mindre och mindre med större upplösning. Själv sitter jag med 1280*960 så det blir mycket plats över på högersidan.
Sedan vad det gäller radbrytning
Ja jag skulle nog också vilja ha "dynamisk bredd"! Helt ok sida i upplösningen 1024*768 men blir ju sedan mindre och mindre med större upplösning. Själv sitter jag med 1280*960 så det blir mycket plats över på högersidan.
Sedan vad det gäller radbrytning
Quote from Lars Mörrby on 28 August 2007, 10:57Jag har ett önskemål Olle, gör det möjligt att anända även punkt och inte bara komma
när man tex anger kilometer eller kroppsvikt vid registrering av aktivitet resp dagsnotering.Jag vet inte hur många gånger jag använt punkt bara för att få ett felmedd
Jag har ett önskemål Olle, gör det möjligt att anända även punkt och inte bara komma
när man tex anger kilometer eller kroppsvikt vid registrering av aktivitet resp dagsnotering.
Jag vet inte hur många gånger jag använt punkt bara för att få ett felmedd