Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag blev bara glatt överraskad att sidan har förändrats 😉 Är ny medlem oxå så jag har inte ens hunnit sätta mig in i hur allt fungerar här... Men det är (t+) toppen. Träna lugnt! 🙂

Kanon Olle!
Kul att få testa lite nya grepp, bra jobbat!

Själv har jag massor med synpunkter och idéer men ingen som jag orkar anse vara värd att nämnas, jag är bara helt nöjd med alla förändringar! Men så vet jag ju som utvecklare hur det är när man slitit häcken av sig och... ;). Toppenjobbat Olle 🙂

Jag är ju den simplaste av användare. Jag tränar, bokför kortfattat träningen och läser några trådar. För mig är den här uppdateringen en av de bästa hittils. Från virrig men hanterbar till enkel, snygg och logisk.

Men Daniel.. nu varu väl blygsam.. Du brukar ju SKRIVA inlägg också ju.. Bra sånna också!!

Jag tycker INTE att Träningsdagboken "förenklats" på något sätt. Den ser för j*vligt ut om jag ska vara ärlig.

Tidigare var det inga problem med att läsa texten och ens träning var överskådlig och det var kul att kika på träningskalendern. Nu, däremot, ä

Bättre kanske att texteditorn för träning endast per rad tillåter t.ex. 15 nedslag.
Då kan man själv påverka genom bindestreck eller punkt
vad man
vill
ska
stå på
varje rad
med binde-
streck eller inte.

Superbra Olle (t+)

På vissa sajter erbjuds både gratis medlemskap och till en viss kostnad, den som betalar kan välja bort reklamen. För den det nu fyller en avgörande funktion.

Silva: Tack.

Tycker det låter jättebra. För dem med gråfältsallergi kan det finnas en tjänst att prenumerera på och slipper således reklamen.

Edit: Detta skulle vara en god sak av ett annat skäl. Olle gör detta fantastiska träningsforum nästan helt utan

Olles enorma jobb för att få till detta fantastiska träningsforum borde ge honom en stor medalj och en hjältegloria. (hv)

Med hjälp av Funbeats kalender och "mina mål", och fantastisk pepping och stöd av andra medlemmar så har jag minskat en hel del i