Quote from Funbeat user on 24 August 2007, 10:15Tyvärr , tycker hela sidan blev allderles för smal! Nu blir det ett evigt scrollande i kartan under träningsrundor...
Jag förstår att du vill ha in reklampengar men nog måste det väl räcka med storleken som t ex erbjudandet i grönt här till höger har fåt
Tyvärr , tycker hela sidan blev allderles för smal! Nu blir det ett evigt scrollande i kartan under träningsrundor...
Jag förstår att du vill ha in reklampengar men nog måste det väl räcka med storleken som t ex erbjudandet i grönt här till höger har fåt
Quote from Camilla Höög on 24 August 2007, 10:24Sidan är anpassad till upplösning 1024x768. Då är bredden perfekt.
Efter en kontroll så visar det sig att 1024x768 är den vanligaste skärmupplösningen (Jan 2007).
Ref: http://www.w3schools.com/browsers/browsers_display.aspDet måste bero på att folk inte
Sidan är anpassad till upplösning 1024x768. Då är bredden perfekt.
Efter en kontroll så visar det sig att 1024x768 är den vanligaste skärmupplösningen (Jan 2007).
Ref: http://www.w3schools.com/browsers/browsers_display.asp
Det måste bero på att folk inte
Quote from Bertil Nolheim on 24 August 2007, 10:32Förut fyllde ju sidan hela skärmen. Går inte att sätt storleken på reklam kolumnen och låta Funbeat sidan ta resten?
Förut fyllde ju sidan hela skärmen. Går inte att sätt storleken på reklam kolumnen och låta Funbeat sidan ta resten?
Quote from Magnus Gelang on 24 August 2007, 10:40Jag saknar den gula randen (på min startsida) där det stod att man hade x antal olästa inlägg. Gillar inte att gå in på olästa där uppe för då hamnar man i översikten och jag vill hamna direkt på de olästa.
Jag saknar den gula randen (på min startsida) där det stod att man hade x antal olästa inlägg. Gillar inte att gå in på olästa där uppe för då hamnar man i översikten och jag vill hamna direkt på de olästa.
Quote from Funbeat user on 24 August 2007, 10:40>Jag ser helst att det ändras till dynamisk bredd och att 100% utnyttjas.
Det håller jag med om! Visst, jag kan ändra upplösning men INGEN annan webbplats kräver att jag gör det för att det ska se bra ut. Alla andra webbplatser jag besöker har förmodlige
>Jag ser helst att det ändras till dynamisk bredd och att 100% utnyttjas.
Det håller jag med om! Visst, jag kan ändra upplösning men INGEN annan webbplats kräver att jag gör det för att det ska se bra ut. Alla andra webbplatser jag besöker har förmodlige
Quote from Funbeat user on 24 August 2007, 10:42Håller med bullen, jag gillade också den gula randen; Klarar mig utan den, men den var klart smidigare än att hamna i översikten, som jag hittills bara använt om jag letar efter inlägg jag flaggat.
Håller med bullen, jag gillade också den gula randen; Klarar mig utan den, men den var klart smidigare än att hamna i översikten, som jag hittills bara använt om jag letar efter inlägg jag flaggat.
Quote from Funbeat user on 24 August 2007, 11:22bullen71: Klicka på den krokiga pilen till höger om antal olästa så får du se var du hamnar 😉
bullen71: Klicka på den krokiga pilen till höger om antal olästa så får du se var du hamnar 😉
Quote from Bertil Nolheim on 24 August 2007, 11:23Pilen gör ju jobbet men den är lite onödigt lite tycker jag.
Jag föredrar också det gula fältet eftersom den bara syns när man har olästa inlägg.
Pilen gör ju jobbet men den är lite onödigt lite tycker jag.
Jag föredrar också det gula fältet eftersom den bara syns när man har olästa inlägg.
Quote from Christer Heinbäck on 24 August 2007, 11:23Bullen - tryck på pilen bredvid antal olästa så kommer du till första olästa.
Jag hittade den funktionen för nån vecka sen bara. 🙂
EDIT: Va snabba alla är 😀
Bullen - tryck på pilen bredvid antal olästa så kommer du till första olästa.
Jag hittade den funktionen för nån vecka sen bara. 🙂
EDIT: Va snabba alla är 😀
Quote from Funbeat user on 24 August 2007, 11:33Aha ...!
Snyggt.
Aha ...!
Snyggt.