Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Trevligt med den nya designen. Dock så tycker jag att träningskalendern bli sjukt svårläst nu när det blir en radbrytning efter 3-4 ord. Dessutom bryter den upp ord automatiskt om de är för långa. Jag antar att det är ett måste med hur det är upplagt nu m

Bredden känns inte alls bra. Kalendern blir för plottring, tyvärr och det är den och Min Startsida jag använder mest.

Tycker att Pontus har en mycket bra poäng, radbrytningarna blir jättekonstiga ibland och det blir svårläst.

Håller med föregående. Lite trångt och plottrigt blev det. Och på en stor del av skärmen syns bara en bred grå rand. Lite tråkigt att inte mer av skärmen utnyttjas. 🙁

Men annars var det mycket bra ändringar. (H:)

Håller också med om att det blir lite plottrigt i kalendern, och konstiga avstavningar. Det övriga tycker jag ser bra ut, och uppfyller mer än väl mina önskemål..."pocenten" var efterlängtad.

Antar att den gråa randen kommer att fyllas upp med annonser s

Det går att sätta sidbredden beroende på hur bred webbläsaren är. Med upplösning 1600x1200 på en 21"-skärm så utnyttjas skärmen väldigt dåligt och det blir mycket scrollande. Har inte väldigt många breda skärmar nu för tiden? De flesta Hem-PC och nya medi

Inga problem än. Snyggt jobbat med inloggningssidan, nu skiljer den lite mer markant från när man är inne också 🙂

Jag gillar att min träning står för sig själv på min startsida. Däremot tycker jag att "Några träningspass idag" kunde vara på förstasidan bara och istället vill jag ha in "mina kompisars planerade träning". Kul att kunna se vad dom ska hitta på närmaste

Härligt jobbat Olle!!

snyggt!
Mycket bättre än tidigare

Riktigt snygg förstasida! Och bra att vi som redan är med kan ha våra egna starsidor.

FunBeat blir bara bättre och bättre!

En sak som jag kan sakna är dock en "igår-knapp" där man registrerar träning.