Quote from Lena Bjerlöw on 23 August 2007, 21:39Jo bra jobbat Olle! Ovant men snart vänjer man sig!
Hittade dock ett "fel", får upp en ok-ruta varje gång jag laddar om en sida, har tagit screenshot och mailar den till dig så du kan se. Nåt med Google-maps API...(kör med Firefox)
Jo bra jobbat Olle! Ovant men snart vänjer man sig!
Hittade dock ett "fel", får upp en ok-ruta varje gång jag laddar om en sida, har tagit screenshot och mailar den till dig så du kan se. Nåt med Google-maps API...(kör med Firefox)
Quote from Funbeat user on 23 August 2007, 21:41🙁 Nej du är inte ensam om problemet Fia-Lotta, då var det inte fel på min dator i alla fall
🙁 Nej du är inte ensam om problemet Fia-Lotta, då var det inte fel på min dator i alla fall
Quote from Funbeat user on 23 August 2007, 21:43Nu är google maps problemet avhjälpt!
Nu är google maps problemet avhjälpt!
Quote from Lena Bjerlöw on 23 August 2007, 21:45Tack! Snabb du är Olle! Funbeats egen Superman 😉
Tack! Snabb du är Olle! Funbeats egen Superman 😉
Quote from Lena Bjerlöw on 23 August 2007, 22:02Men ja hittade en annan bugg...
På "Min träning" i diagramform, där när man vill "visa värden" på sträckan (alltså linjediagrammet) då syns inte värdena, för de verkar vara vit färg, alltså samma färg som bakgrunden.
Men ja hittade en annan bugg...
På "Min träning" i diagramform, där när man vill "visa värden" på sträckan (alltså linjediagrammet) då syns inte värdena, för de verkar vara vit färg, alltså samma färg som bakgrunden.
Quote from Funbeat user on 23 August 2007, 22:03Sidan blev supersnygg i desigen och lättare att hitta på. Snyggt jobbat. 🙂
Sidan blev supersnygg i desigen och lättare att hitta på. Snyggt jobbat. 🙂
Quote from Jan Lundquist on 23 August 2007, 22:04Det är jättesnyggt men jag tycker hela upplägget är meningslöst.
Det som sporrar mig att röra på mig är om mina MÅL inte går i uppfyllelse. Nu ids jag inte kika efter dem och därmed inte lika motiverad att ge mig ut på en extra kvällsrunda eller vad det
Det är jättesnyggt men jag tycker hela upplägget är meningslöst.
Det som sporrar mig att röra på mig är om mina MÅL inte går i uppfyllelse. Nu ids jag inte kika efter dem och därmed inte lika motiverad att ge mig ut på en extra kvällsrunda eller vad det
Quote from Lena O on 23 August 2007, 22:12Riktigt snygg ... men det kommer att ta tid att vänja sig ...
sidan verka mindre ..(Annonser? vilket jag förstår är nädvändigt)Keep up the good work mannen 😀
Riktigt snygg ... men det kommer att ta tid att vänja sig ...
sidan verka mindre ..(Annonser? vilket jag förstår är nädvändigt)
Keep up the good work mannen 😀
Quote from Funbeat user on 24 August 2007, 00:12SNYGGT! heja! 😀
SNYGGT! heja! 😀
Quote from Funbeat user on 24 August 2007, 01:06Reklam jovisst................men 1/3 del av sidan................nä, inte snyggt
Reklam jovisst................men 1/3 del av sidan................nä, inte snyggt