Quote from Jan Lundquist on 26 August 2007, 09:52Och jag blir bara gladare för varje dag som går med den nya smala designen. Det passar utmärkt på min widescreen skärm.
Men jag saknar fortfarande Mina Mål på Min Startsida.
Och jag blir bara gladare för varje dag som går med den nya smala designen. Det passar utmärkt på min widescreen skärm.
Men jag saknar fortfarande Mina Mål på Min Startsida.
Quote from Bjarne Lewin on 26 August 2007, 10:07Tack Olle för att du ändrade tillbaka kalendern! Det är mycket bättre nu! Jag behöver skriva mycket kommentarer för att hålla reda på sjukgymnstiken och jag behöver se en vecka i taget. Kort sagt så behöver jag lite vidd i kalendern.
Jag vill bara ytter
Tack Olle för att du ändrade tillbaka kalendern! Det är mycket bättre nu! Jag behöver skriva mycket kommentarer för att hålla reda på sjukgymnstiken och jag behöver se en vecka i taget. Kort sagt så behöver jag lite vidd i kalendern.
Jag vill bara ytter
Quote from Funbeat user on 26 August 2007, 16:12Stämmer verkligen in i berömmet till dig Olle!!! 😀 Sidan är underbar och att få massa info o idéer o peppning i träningen gör såååå mkt! Jag har verkligen fått mer stöd och råd i min egen träning nu och jag älskar forumet där man verkligen kan prata om a
Stämmer verkligen in i berömmet till dig Olle!!! 😀 Sidan är underbar och att få massa info o idéer o peppning i träningen gör såååå mkt! Jag har verkligen fått mer stöd och råd i min egen träning nu och jag älskar forumet där man verkligen kan prata om a
Quote from Funbeat user on 27 August 2007, 07:50Olle for president!
Allvarligt talat Olle, Funbeat har verkligen hjälp mig i min träning och du skall ha ett stort tack som gjort detta tillgängligt för alla.
MVH
J
Olle for president!
Allvarligt talat Olle, Funbeat har verkligen hjälp mig i min träning och du skall ha ett stort tack som gjort detta tillgängligt för alla.
MVH
J
Quote from Funbeat user on 27 August 2007, 17:19Evly, har jag missat något?
Min kalender (och din) ser lika bedrövlig ut som efter förändringen av Funbeat.
Radbrytning här och där. Skriver själv en hel del info under kommentar delen och tycker det - ärligt talat - ser ut som skit när man läser :@
Evly, har jag missat något?
Min kalender (och din) ser lika bedrövlig ut som efter förändringen av Funbeat.
Radbrytning här och där. Skriver själv en hel del info under kommentar delen och tycker det - ärligt talat - ser ut som skit när man läser :@
Quote from Funbeat user on 27 August 2007, 17:46Ja, min kalender är också smalare än jag nu - gillar INTE! 🙁
Ja, min kalender är också smalare än jag nu - gillar INTE! 🙁
Quote from Funbeat user on 27 August 2007, 18:38Ja, jag tycker också kalendern är för smal. Dynamisk bredd vore väl det bästa så sidan anpassar sig per automatik efter vilken upplösning man har. Då skulle alla få den bredd de önskar på sin kalender.
Ja, jag tycker också kalendern är för smal. Dynamisk bredd vore väl det bästa så sidan anpassar sig per automatik efter vilken upplösning man har. Då skulle alla få den bredd de önskar på sin kalender.
Quote from Bjarne Lewin on 27 August 2007, 19:20Jo Johan! Där är en skillnad nu i alla fall i min dator! Kalendern har blivit ungefär 2 cm bredare. Det är inte mycket men det gjorde att jag i alla fall kan läsa en vecka utan att scrolla!
Jo Johan! Där är en skillnad nu i alla fall i min dator! Kalendern har blivit ungefär 2 cm bredare. Det är inte mycket men det gjorde att jag i alla fall kan läsa en vecka utan att scrolla!
Quote from Lena O on 28 August 2007, 04:46Olle: Måste annonserna vara på alla sidor?
Jag ser 2½ veckor på min kalendern med laptoppen.
Det ger ingen översikt 🙁
Olle: Måste annonserna vara på alla sidor?
Jag ser 2½ veckor på min kalendern med laptoppen.
Det ger ingen översikt 🙁
Quote from Funbeat user on 28 August 2007, 08:18Håller med om det mesta som har skrivits här ovanför: Kalendern blev lite väl smal, kanske går att göra någon form av dynamisk bredd på sidan istället?
I övrigt tycker jag nog att vi har en fräsch och snygg sida att arbeta med. Men vad har hänt med den l
Håller med om det mesta som har skrivits här ovanför: Kalendern blev lite väl smal, kanske går att göra någon form av dynamisk bredd på sidan istället?
I övrigt tycker jag nog att vi har en fräsch och snygg sida att arbeta med. Men vad har hänt med den l