Quote from j sollerman on 26 November 2007, 09:30jonas det är ju upp till dig om du vill läsa eller inte.
jonas det är ju upp till dig om du vill läsa eller inte.
Quote from Funbeat user on 26 November 2007, 09:33Andreas, Gary har helt rätt och jag kan förstå att du blir arg.
Jag förstår inte hur folk kan köra för fort (ok, en eller ett par kilometer för fort är ibland svårt att undvika). Det är respektlöst mot medtrafikanterna. Jag tror inte du förstår konsekven
Andreas, Gary har helt rätt och jag kan förstå att du blir arg.
Jag förstår inte hur folk kan köra för fort (ok, en eller ett par kilometer för fort är ibland svårt att undvika). Det är respektlöst mot medtrafikanterna. Jag tror inte du förstår konsekven
Quote from Funbeat user on 26 November 2007, 09:53Jo jag ska söka proffessionell hjälp för det här. Både min moral och mitt logiska tänkande behöver sig nog en omgång.
Sen kan vi väll gå på Jonas linje nu?
Peace
Jo jag ska söka proffessionell hjälp för det här. Både min moral och mitt logiska tänkande behöver sig nog en omgång.
Sen kan vi väll gå på Jonas linje nu?
Peace
Quote from Ingemar Lindgren on 26 November 2007, 10:07Anledningen att man har kameror ar att folk inte fattar nar de kan kora fort och nar inte. Du kan tycka vad du vill men kor du for fort och beklagar dig for att du aker fast ar du en nolla och inte vatten vard.
Trafikkameror ar det absolut mest kostnadse
Anledningen att man har kameror ar att folk inte fattar nar de kan kora fort och nar inte. Du kan tycka vad du vill men kor du for fort och beklagar dig for att du aker fast ar du en nolla och inte vatten vard.
Trafikkameror ar det absolut mest kostnadse
Quote from Funbeat user on 26 November 2007, 10:33..
..
Quote from Lena O on 26 November 2007, 10:43ur respekt för Christers tråd flyttade jag din fråga här Anders.
Hoppas det var ok 🙂http://www.funbeat.se/life/discussion/show.aspx?ThreadID=149189
ur respekt för Christers tråd flyttade jag din fråga här Anders.
Hoppas det var ok 🙂
http://www.funbeat.se/life/discussion/show.aspx?ThreadID=149189
Quote from Funbeat user on 26 November 2007, 10:57Hej Gary.
Det finns två alternativ. 1, du har aldrig haft körkort ( och således kan du inte ha kört för fort eller om du kört, gjort det olagligt.) och 2, du har körkort eller har haft körkort. Om det är alternativ 2. Så ska kan du inte inbilla mig att
Hej Gary.
Det finns två alternativ. 1, du har aldrig haft körkort ( och således kan du inte ha kört för fort eller om du kört, gjort det olagligt.) och 2, du har körkort eller har haft körkort. Om det är alternativ 2. Så ska kan du inte inbilla mig att
Quote from Ingemar Lindgren on 26 November 2007, 11:18Hej P.E.,
for jag antar att du riktar ditt inlagg till mig. Jag tror inte jag sa nagot om att vara utan skuld. Det ar en ganska viktig skillnad mellan att vara ett problem och inse att man ar ett problem. Om vi ska leva i ett samhalle dar man inte far go
Hej P.E.,
for jag antar att du riktar ditt inlagg till mig. Jag tror inte jag sa nagot om att vara utan skuld. Det ar en ganska viktig skillnad mellan att vara ett problem och inse att man ar ett problem. Om vi ska leva i ett samhalle dar man inte far go
Quote from Mats Andersson on 26 November 2007, 12:26De e lugnt. Det kändes ju som en oooooerhört viktig fråga att få utredd 😉
De e lugnt. Det kändes ju som en oooooerhört viktig fråga att få utredd 😉
Quote from Lena O on 26 November 2007, 13:25P.E: Tack, vad bra att du klarade upp det. 😉
Christer. Har du något roligt för barnen i cykelväg?
P.E: Tack, vad bra att du klarade upp det. 😉
Christer. Har du något roligt för barnen i cykelväg?