Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelIdel ädel (cykel)julklappar!
You need to log in to create posts and topics.

jag älskade grillen. hade jag haft en tommt så hade det blivit en sådan

Per, de har två kameror. En i början av sträckan o en i slutet. Den gör igenkänning av din nummerplåt och sen e de som David säger 😉

Skulle man inte kunna slå två flugor i en smäll och koppla en trainern till grillen?

Enligt http://sinnenasteater.com/helstekt_gris.htm så tar det 5-6 h för en gris, efter det passet på räsern är det perfektt med en rejäl gris att krubba på!

Det lär bli rätt hett att cykla precis i anslutning till grillen!

Kanske dags att låta prylarna vila lite och se till att vi får oss lite intellektuell stimulans också.
Bakom dagen lucka finns en bok som helt klart kommer stå med på min önskelista i jul.

http://www.christerhedberg.se/2007/11/26/klassisk-cykellasning

"Få se hur din moral håller upp Andreas när de plocka bort ett barns hjärnsubstans från motorhuvuden."

Nej nu jävlar!!!!
Det där uttalandet var nog det lägsta jag läst denna månad! Du har fan inte inte den minsta rätt att påpeka något om min moral, särsk

Hans - Jag håller med dig i stort.
Men lagen har inget med moral att göra. Lagen kan i vissa fall avspegla något som kan ses som bra moral.

Lagar skrivs av människor för att styra upp allas sätt att leva i samhället. Förhoppningsvis är dessa lagar bra fö

> Nej nu jävlar!!!!
> Det där uttalandet var nog det lägsta jag läst denna månad! Du har fan inte inte den minsta rätt
> att påpeka något om min moral, ...

Oavsett om uttalandet var lågt så har han väl rätt att påpeka att du handlar felaktigt? Din moral

Nu var det inte 37 utan 27km/h men det har ingen betydelse.
Sen varför jag tog upp det här var bara ett konstaterande från min sida. Mindre julklappar för min del pga att jag körde för fort.
Jag kan lova dig att jag skulle skämmas om jag genom mitt aggera

Ärligt, finns det inget annat forum där Ni kan hålla på och diskutera fortkörning och moral, trodde detta skulle bli trevlig läsning.
Tänk att folk kan hänga upp så pass på nått så trevligt som en fartkameralista...
Från och med nu är denna tråd död för m