Quote from Guest on 9 July 2009, 21:30Nu har du chans att testa formen efter sommarsemestern med
I FORM Loppet i Malmö! Efter sex framgångsrika år som Danmarks trevligaste lopp för damer arrangerar vi det nu för första gången
på andra sidan Öresundsbron. Du är välkommen att vara med
under den
Nu har du chans att testa formen efter sommarsemestern med
I FORM Loppet i Malmö! Efter sex framgångsrika år som Danmarks trevligaste lopp för damer arrangerar vi det nu för första gången
på andra sidan Öresundsbron. Du är välkommen att vara med
under den
Quote from Funbeat user on 9 July 2009, 21:40Finns redan. Här:
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=495279
Finns redan. Här:
Quote from Funbeat user on 10 July 2009, 00:12Synd att det ligger så nära Tjejmilen ..... men skulle hemskt gärna springa detta också.
Synd att det ligger så nära Tjejmilen ..... men skulle hemskt gärna springa detta också.
Quote from Funbeat user on 31 July 2009, 10:18Någon som ska springa? Vet inte vilken tråd som gäller. Det finns två som hänvisar till varandra (tror jag).
Jag funderar på att springa - någon som har tips på billig övernattning.
Någon som ska springa? Vet inte vilken tråd som gäller. Det finns två som hänvisar till varandra (tror jag).
Jag funderar på att springa - någon som har tips på billig övernattning.
Quote from Funbeat user on 31 July 2009, 11:15Ska vi sätta ihop en FB-grupp så vi får fika? (t+)
Ska vi sätta ihop en FB-grupp så vi får fika? (t+)
Quote from Funbeat user on 31 July 2009, 11:38Barbro: Jag ska springa! 🙂 Hmm, ja, eller ansträngt lufsa, i alla fall... Övernattning i Malmö är jag lite dålig på; bor inom köravstånd, men jag kan försöka fråga runt lite. Är det natten innan, efter eller båda som gäller?
Anette: Fikaaa! Jaaa! Jag är
Barbro: Jag ska springa! 🙂 Hmm, ja, eller ansträngt lufsa, i alla fall... Övernattning i Malmö är jag lite dålig på; bor inom köravstånd, men jag kan försöka fråga runt lite. Är det natten innan, efter eller båda som gäller?
Anette: Fikaaa! Jaaa! Jag är
Quote from Funbeat user on 31 July 2009, 11:50Ok Helen KANON! 😀 då skriver jag upp dig så länge, får väl se om det är tillräckligt många som är intresserade så vi får ihop ett gäng, det är 4st som gäller.
Det ska vi väl kunna få ihop?? Right girls? (hv)
Ok Helen KANON! 😀 då skriver jag upp dig så länge, får väl se om det är tillräckligt många som är intresserade så vi får ihop ett gäng, det är 4st som gäller.
Det ska vi väl kunna få ihop?? Right girls? (hv)
Quote from Funbeat user on 31 July 2009, 12:49Det är som sagt bara 4st som behövs för att få ihop en "fika"-grupp, men ju fler vi är ju roligare blir det ju.
Kan ju ställa upp med flera grupper 😀
Det är som sagt bara 4st som behövs för att få ihop en "fika"-grupp, men ju fler vi är ju roligare blir det ju.
Kan ju ställa upp med flera grupper 😀
Quote from Funbeat user on 31 July 2009, 16:37Annette: Kul initiativ (t+)! Jag är gärna med!
Hade planer på loppet tidigare i somras, men lyckades då inte få ihop en hel fikagrupp. För min del blir det 5 km.
Annette: Kul initiativ (t+)! Jag är gärna med!
Hade planer på loppet tidigare i somras, men lyckades då inte få ihop en hel fikagrupp. För min del blir det 5 km.
Quote from Funbeat user on 31 July 2009, 21:04Ms Flugvikt KUL! Nu har vi fått ihop en grupp +1, så första FB-tjejerna är redo (t+)
Men fler är naturligtvis välkomna, vi får en fika"korg" per 4 personer...
Ms Flugvikt KUL! Nu har vi fått ihop en grupp +1, så första FB-tjejerna är redo (t+)
Men fler är naturligtvis välkomna, vi får en fika"korg" per 4 personer...