Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning - Lopp och tävlingarIForm Loppet
You need to log in to create posts and topics.

Jag är i Stockholm och springer tjejmilen på söndagen innan och ska kolla lite om lämpligt färdmedel ner till Malmö. Om jag ska åka direkt eller om jag ska hem och mellanlanda i Kalmar. Men jag vill gärna hänga på en grupp. Jag har inte anmält mig än, det

@ Barbro. Vi får anmäla oss som grupp, ja. Och betala in allt i en klumpsumma. Så bästa vore att jag får in pengar ifrån de som vill va med i gruppen och när jag fått in pengarna anmäler jag oss. Men vi får också hitta på ett bra namn. Roligt vore kanske

Annette: Jag är ledsen, men jag backar ur igen. 🙁
Hoppas att ni få ihop en grupp ändå...
Jag anmäler mig på egen hand, och så får jag helt enkelt se om jag kan och orkar springa när det väl är dags. Livet är lite besvärligt mot mig just nu, nämligen.

Ok Helen, tråkigt. Vore ju roligare om vi va en grupp... men de e inte alltid de går som man vill...

Eller om det är så att ni inte vill betala in till mig, kan vi kanske se om de går att ordna ihop gruppen o betala var för sig ändå?

Jag kommer att springa - är anmäld individuellt sedan tidigare så jag duger inte till någon grupp. Men tycker ändå det kunde vara kul att träffa lite Funbeatare IRL när jag ändå är där! Vi kanske kan synka ihop en liten träff!

Oavsett om vi får ihop en iForm-picnick tycker jag vi ska försöka ses så många som möjligt, absolut! Eller vad säger ni andra?

Kan den som är intresserad av att ingå i en grupp höra av sig till mig via PM?
Försöker få ihop en grupp och tror att vi måste göra de ganska omgående så vi inte missar anmälan.

Jag hoppas ni blir ett gäng som anmäler er ihop även utan mig... Planen är att jag ska försöka springa, så jag är i så fall gärna med på en träff.
Om ni undrar varför jag backade ur sådär bara, så är det för att jag genomgår en rätt slitig fertilitetsbeh

Helena önskar dig lycka till med behandlingen och hoppas du kan springa så vi ses den 1a

Jag ska springa på tisdag och känner mig riktigt riktigt laddad! Har tränat lite grand nu i sommar men jag måste erkänna att löpningen blivit mer sporadisk än jag tänkt mig. Men igår var jag ute på en liten runda med intervaller och det gick förbannat bra