Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning - Lopp och tävlingarIForm Loppet
You need to log in to create posts and topics.

Jag står över i år eftersom jag ska springa Tjejmilen på söndag.
Blir lite stressigt att hinna med att resa till och från när jag inte bor varken i Malmö eller Stockholm, där loppen går.
Hoppas på att det är några fler dagar mellan dessa två lopp nästa år

Ska springa men tar det mer som ett kvällsträningspass i da vänners lag, men iofs brukar jag vara så laddad jag kan även inför träningar 🙂 Sprang Midnattsloppet i lördags så tog ut mig då, därför lite mer easy.
Kan man duscha efter? Går kanske läsa sig

Nån som har plats i sitt lag?!

-

de går nog och dusha inne på atleticum, fast de lär väl vara smockfullt...

Tänkte nog det. Vi hade en idé om att gå på lokal efter loppet. Får väl ta med hink och tvättlapp 😉 Kom just på att sonen idag fick nyckel till student-lgh så kanske..

håller helt med om den dåliga organisationen. Hur kan man ha tänkt så dåligt så man blir tvungen att skjuta upp starten 10 min???
Och sen efteråt var det en jäkla RÖRA bland väskorna, funktionärerna hade noll koll på i vilken ordning de lagt dem i så alla

Håller fullständigt med. Organisationen var usel. Blev rent kall när jag skulle hämta ut min väska och såg att man tilläts gå runt och rota omkring bland det "säkert förvarade" dset.

Hade de bara skippat strumpfrågan i nummerlappsutdelningen hade det gåt

Håller helt med. De kunde lika gärna skippat väskförvaringen när alla kunde rota fritt bland väskorna ändå efter målgång. Det hade sparat tid för alla som stod i kö för att lämna väskan innan loppet.
Varför hade man inte lämnat strumpstorlek när man anmäl

jag slapp tack och lov nummerlappskön då en lagkompis hämtade dem dagen innan men jag såg kön och brev förskäckt...
vad tyckte ni om prisutlottningen? att man vann om man spurtade in i mål...?