Quote from Jonas Bäckstrand on 12 September 2009, 14:46Håller med om att det var uselt organiserat! Att stå i kö till nummerlapparna i 45 minuter är liksom inte acceptabelt. På göteborgsvarvet (med 45000 deltagare) står man max fem minuter i kö! Sen att starten blir tio minuter sen... vad ska man säga???
Hör
Håller med om att det var uselt organiserat! Att stå i kö till nummerlapparna i 45 minuter är liksom inte acceptabelt. På göteborgsvarvet (med 45000 deltagare) står man max fem minuter i kö! Sen att starten blir tio minuter sen... vad ska man säga???
Hör
Quote from Funbeat user on 12 September 2009, 19:30Det som är riktigt kul är hemsidan där man skriver om succépremiär. Om man bett om ursäkt och att man ska bättra sig så hade det väl gått an. Men var detta succé så vill iaf inte jag vara med fler ggr.
Det som är riktigt kul är hemsidan där man skriver om succépremiär. Om man bett om ursäkt och att man ska bättra sig så hade det väl gått an. Men var detta succé så vill iaf inte jag vara med fler ggr.
Quote from Funbeat user on 14 September 2009, 07:22succé? har de skrivit det? har jag inte ens sett...herregud så pinsamt, håller helt med dig Ina, de borde stå för sina misstag!
succé? har de skrivit det? har jag inte ens sett...herregud så pinsamt, håller helt med dig Ina, de borde stå för sina misstag!