Quote from Guest on 1 September 2009, 21:09http://www.endurance.fi/24/sve.html
24 timmars lopp.
Tävlingen löps på ett 390 meter långt innelopp med mondobeläggning. Loppet är officiellt matt (Olli-Matti Penttinen, 7.11.2007). Oberoende är du ute efter att slå ett rekord eller endast en unik upple
http://www.endurance.fi/24/sve.html
24 timmars lopp.
Tävlingen löps på ett 390 meter långt innelopp med mondobeläggning. Loppet är officiellt matt (Olli-Matti Penttinen, 7.11.2007). Oberoende är du ute efter att slå ett rekord eller endast en unik upple
Quote from Funbeat user on 1 September 2009, 21:19Anmälan öppnade idag. Alla platser är slut och det är väntelistan som gäller. Iofs finns det bara ett namn där än så länge. 🙂
Jag skall till Finland...för första gången i mitt liv. 😀
Anmälan öppnade idag. Alla platser är slut och det är väntelistan som gäller. Iofs finns det bara ett namn där än så länge. 🙂
Jag skall till Finland...för första gången i mitt liv. 😀
Quote from Funbeat user on 1 September 2009, 21:22Jag ska också springa i Finland för första gången. Det blir mitt första 24h lopp också.
Jag ska också springa i Finland för första gången. Det blir mitt första 24h lopp också.
Quote from Funbeat user on 1 September 2009, 21:30Väntelistan är inte uppdaterad ... eftersom de ordinarie platserna tog slut på sju timmar misstänker jag att kölistan är rätt lång vid det här laget.
Jag är en av de köande - väntade alltför många timmar med att anmäla mig, eftersom jag inte tidigare spru
Väntelistan är inte uppdaterad ... eftersom de ordinarie platserna tog slut på sju timmar misstänker jag att kölistan är rätt lång vid det här laget.
Jag är en av de köande - väntade alltför många timmar med att anmäla mig, eftersom jag inte tidigare spru
Quote from Funbeat user on 1 September 2009, 22:55En ultralöpare måste uppenbarligen vara både mycket målmedveten och väldigt snabb!
En ultralöpare måste uppenbarligen vara både mycket målmedveten och väldigt snabb!
Quote from Funbeat user on 1 September 2009, 23:09> Loppet är officiellt matt
Ja, jag blir då matt av tanken på sådana här lopp.
> Loppet är officiellt matt
Ja, jag blir då matt av tanken på sådana här lopp.
Quote from Mari Johansson on 2 September 2009, 22:17Har velat köra det loppet redan första gången. Nu hoppas jag att kunna få stryka den från min to-do-list.... 🙂
Har velat köra det loppet redan första gången. Nu hoppas jag att kunna få stryka den från min to-do-list.... 🙂
Quote from Funbeat user on 7 September 2009, 22:47Betalt (H)
Betalt (H)
Quote from Funbeat user on 9 December 2009, 19:52Yes! Nu har jag avancerat från kölistan och är med!!! 😀 😀
Yes! Nu har jag avancerat från kölistan och är med!!! 😀 😀
Quote from Funbeat user on 10 December 2009, 01:113:e gången.
Hoppas det inte blir lika svinaktigt väder som 1:a året.(t-)
Snöstorm på kvällen och natten, på mornen efter så rasade snön ner från taken runt ikring och ovan oss. Brrrrrrrrrrrrr.Det var rent ut sagt odrägligt.(t-)
Lufsa runt i linne + ko
3:e gången.
Hoppas det inte blir lika svinaktigt väder som 1:a året.(t-)
Snöstorm på kvällen och natten, på mornen efter så rasade snön ner från taken runt ikring och ovan oss. Brrrrrrrrrrrrr.
Det var rent ut sagt odrägligt.(t-)
Lufsa runt i linne + ko