Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag tyckte också att det fungerade utmärkt på banan. Det var aldrig trångt, inte ens när det serverades mat. Jag gillade banan och hallen skarpt.

Mitt enda önskemål för nästa år är lite roligare mat. Salta pastan mer och krydda köttfärssåsen! Jag hade f

Håller med dig Patrick om pasta och köttfärssås. Var det pasta vi fick? Mest en form av gröt gjord på något gult.

En köttfärssås som smakar lite. Nja, mycket tycker jag.

24H Bislett första året hade en köttfärssås som smakade mycket och starkt. Den hade

KG: Jag har hört att du serverar bra mat på dina lopp. Det betyder säkert mycket för resultaten. Om löparna gillar maten och äter ordentligt så orkar de prestera även under den andra halvan.

Kan instämma med föregående. Köttfärsfärssåsen eller rättare sagt köttfärssoppan var totalt tasteless. Smakade ingenting! Fast i ett sådant lägen har smaken låg prioritet. Det gäller att få i sig och då är smak ointressant, i alla fall för mig.

Jag slafsade också i mig pastan trots att den verkligen inte smakade något alls.
Däremot tyckte jag att havregrynsgröten på morgonen smakade helt gudomligt - trots att jag sällan annars äter havregrynsgröt! (H:)

Hur välförsedda och mångsidiga arrangörerna än är med maten kan de ändå aldrig helt täcka vars och ens individuella behov. I viss mån är man för optimalt intag hänvisad till egna förberedelser.

Tycker själv att Espoo har bättrat sig enormt på den punkten

Jo, huvudsaken är att man får i sig mat. Jag tvingade i mig två stora portioner av pastan och mådde betydligt bättre under timmarna efteråt.

Dumt nog åt jag inte av havregrynsgröten på morgonen. Hade jag gjort det hade jag kanske klarat de sista timmarn

Jag känner mig ganska återhämtad och har börjat träna lätt igen. Jag har t.o.m. börjat fundera på ännu ett 24h lopp senare i år. Hur mår ni andra?