Quote from Funbeat user on 2 February 2010, 10:19K-G,
1.Mickes tröja var sydafrikansk e.u. Bäst du lär dig tills du själv ska dit.
2.Outi Simes har avancerat från första året i sovsäck med hypotermi (i likhet med länge ledande finnen Klasila i år) - andra året buren - tredje på egna ben. Så visst är de
K-G,
1.Mickes tröja var sydafrikansk e.u. Bäst du lär dig tills du själv ska dit.
2.Outi Simes har avancerat från första året i sovsäck med hypotermi (i likhet med länge ledande finnen Klasila i år) - andra året buren - tredje på egna ben. Så visst är de
Quote from Funbeat user on 2 February 2010, 10:27Micke>> Efter helgen kan jag meddela att det var ett stort skådespel man fick uppleva från åskådarplats! Jag trodde att det kunde kännas som lite väl långa timmar på tävlingsarenan, såkallad TC-död, framåt kväll och natt. Med den utveckling som loppet ha
Micke>> Efter helgen kan jag meddela att det var ett stort skådespel man fick uppleva från åskådarplats! Jag trodde att det kunde kännas som lite väl långa timmar på tävlingsarenan, såkallad TC-död, framåt kväll och natt. Med den utveckling som loppet ha
Quote from Funbeat user on 2 February 2010, 15:33K-G. Du var med när Micke plockade fram sin sydafrikanska tröja. Vi pratade även om Hekpoort där det startar ett 10D 25:e mars. Är du senil K-G? 😉
Underlaget var ju känt av oss som varit där förr. Det var en hel del nykomlingar som diskuterade underlage
K-G. Du var med när Micke plockade fram sin sydafrikanska tröja. Vi pratade även om Hekpoort där det startar ett 10D 25:e mars. Är du senil K-G? 😉
Underlaget var ju känt av oss som varit där förr. Det var en hel del nykomlingar som diskuterade underlage
Quote from Funbeat user on 2 February 2010, 20:20Jämfört med första upplagan 2007 har löpardisciplinen, i brist på bättre termer, förbättrats avsevärt. Då rådde ständig trängsel, även på ytterbanorna fanns det risk att bli påsprungen. I år däremot var det trots fler deltagare sällan eller aldrig några s
Jämfört med första upplagan 2007 har löpardisciplinen, i brist på bättre termer, förbättrats avsevärt. Då rådde ständig trängsel, även på ytterbanorna fanns det risk att bli påsprungen. I år däremot var det trots fler deltagare sällan eller aldrig några s
Quote from Funbeat user on 2 February 2010, 20:31Jag har ju varit med alla 3 åren.
I år var det fler som använde bana 3 + även 4 när de ej hade bråttom.Normalt brukar ju jag - definitivt när jag använder mina kryckor - ta mig förbi än långsammare på utsidan.
I år hände det inte titt som tätt men gans
Jag har ju varit med alla 3 åren.
I år var det fler som använde bana 3 + även 4 när de ej hade bråttom.
Normalt brukar ju jag - definitivt när jag använder mina kryckor - ta mig förbi än långsammare på utsidan.
I år hände det inte titt som tätt men gans
Quote from Funbeat user on 2 February 2010, 21:03Fel. Uppdelningen var att innerbanan i praktiken uppdelades i en innerfil för jämn fart (oavsett vilken) och en omkörningsfil därutanför. När jag på eget bevåg försökte frångå denna implicita uppdelning blev jag vänligt men bestämt korrigerad av några erf
Fel. Uppdelningen var att innerbanan i praktiken uppdelades i en innerfil för jämn fart (oavsett vilken) och en omkörningsfil därutanför. När jag på eget bevåg försökte frångå denna implicita uppdelning blev jag vänligt men bestämt korrigerad av några erf
Quote from Funbeat user on 2 February 2010, 21:21Jag fick ingen tillrättavisning trots jämn fart utan hjälpmedel på bana 2.
Skämtsamt. Lite i alla fall.
Jag hävdade min rätt som unik individ att hålla mig åt sidan då jag även vid jämn fart tillhörde de långsammaste.
Jag fick ingen tillrättavisning trots jämn fart utan hjälpmedel på bana 2.
Skämtsamt. Lite i alla fall.
Jag hävdade min rätt som unik individ att hålla mig åt sidan då jag även vid jämn fart tillhörde de långsammaste.
Quote from Funbeat user on 2 February 2010, 21:34För oss som har läst kö-teori är det intressant att studera ett sådant här lopp. Precis som teorin förutsäger så tenderar de snabbaste och de långsammaste att komma att trängas i varsin klump upprepade gånger under tävlingen. Personligen tyckte jag det fu
För oss som har läst kö-teori är det intressant att studera ett sådant här lopp. Precis som teorin förutsäger så tenderar de snabbaste och de långsammaste att komma att trängas i varsin klump upprepade gånger under tävlingen. Personligen tyckte jag det fu
Quote from Mari Johansson on 2 February 2010, 21:59Jag upplevde inte heller problem. Jag lade mig i på innerbana när jag skulle till matbordet vid varvningen eller det egna bordet. Sedan gick jag ut. Däremot brukade jag slänga en blick bakåt för att inte kolla att man sneddade ut eller in framför någon an
Jag upplevde inte heller problem. Jag lade mig i på innerbana när jag skulle till matbordet vid varvningen eller det egna bordet. Sedan gick jag ut. Däremot brukade jag slänga en blick bakåt för att inte kolla att man sneddade ut eller in framför någon an
Quote from Funbeat user on 3 February 2010, 08:11Diskussionen om långsamma respektive snabba löpare på innerbanan fördes i går också på det finska löparforumet.
Där var de snabbaste löparna helt överens om att det fungerade bra att de långsammare höll sig på innerbanan och de snabbare tog om till höger.
Diskussionen om långsamma respektive snabba löpare på innerbanan fördes i går också på det finska löparforumet.
Där var de snabbaste löparna helt överens om att det fungerade bra att de långsammare höll sig på innerbanan och de snabbare tog om till höger.