Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Ja Lena, jag kan säga att det var ett djävla "spyande" därborta. Det fanns nog inte en papperskorg på banan där någon inte hade spytt i. Jag tyckte att det var ett osedvanligt tufft lopp. Underlaget var hårt och det var strävt. På natten stängdes ventilat

Jo, spyendet blev mycket värre än jag kunnat ana. Strax efter 01:00 på natten stod det i stort sett en löpare över varje papperskorg och hulkade. När jag gick och lade mig i omklädningsrummet så kom folk in och spydde där också.

Det finns nog många orsak

Ja ... vad ska man säga? En hel del blandade känslor såhär dagen efter första 24-timmarsloppet.

Jag har återhämtat mig så mycket - varken fysiskt eller psykiskt - att jag ens klarar av att analysera upplevelsen.
Positivt var stämningen i hallen och upple

Tillägg:

Jag vet inte om ni svenskar märkte att Finland utrikesminister Alexander Stubb var och tittade på loppet flera gånger - stod och hejade på och klappade i händerna!
Jag och Johanna mötte honom också på gården efter loppet och han gratulerade oss!

Jo Alexander Stubb hejade speciellt på Reima Hartikainen.

"Idrottsintresserad" är väl annars ett understatement om man frivilligt kommer för att titta på en 24-timmars bantävling.

Bra bilder på alla löpare finns här: http://picasaweb.google.fi/endurance.ultrarunning/E24h2010#

Och resultaten finns här: http://www.endurance.fi/24/2010/Endurance24h_2010_results.pdf

Jämrans vad bilder det fanns. Skall ladda ner hela rasket

Jäklar i mig vad gäller bilderna.
En och annan gång såg man ( jag ) till och med avslappnad ut.

Den där Stefan Manning. Sikket leende på honom.

Mikael. Tack för länken.
Tyvärr såg jag inte så direkt dina nya skor, men den brasilianska tröjan på slutet -

Jo, det var som tur var fel att japanskan behövde åka till sjukhus. Jag beklagar att jag spred det felaktiga ryktet vidare.

Tack alla med- och mottävlare för fin sammanhållning och bra vibbar under loppet!

Även jag hörde till den stora kategorin frekvent illamående. Vilket är ägnat att förvåna, eftersom förhållandena var ungefär desamma första gången jag deltog, då alla verka