Quote from Funbeat user on 28 January 2010, 19:53Förrutom Sacony-dojjorna har jag också ett par New Balance och ett par Adidas med mig. Att jag köpte nya är för att jag vill ha ett par riktigt färska, rymliga och väldämpade skor ifall underlaget visar sig vara hårt. Det kanske någon som varit där förrut
Förrutom Sacony-dojjorna har jag också ett par New Balance och ett par Adidas med mig. Att jag köpte nya är för att jag vill ha ett par riktigt färska, rymliga och väldämpade skor ifall underlaget visar sig vara hårt. Det kanske någon som varit där förrut
Quote from Funbeat user on 28 January 2010, 20:07Mikael.
Rymliga skor ett väldigt vist beslut. (t+)
Fötterna sväller allteftersom.Underlaget är mer strävt än hårt.
Nu lär väl väldigt få springa med höga knälyft så hårdheten under betyder nog inte så mycket.Det gäller att "flyta" fram.
Tips för er s
Mikael.
Rymliga skor ett väldigt vist beslut. (t+)
Fötterna sväller allteftersom.
Underlaget är mer strävt än hårt.
Nu lär väl väldigt få springa med höga knälyft så hårdheten under betyder nog inte så mycket.
Det gäller att "flyta" fram.
Tips för er s
Quote from Funbeat user on 28 January 2010, 22:08Her er snestorm og transporten kan nok være lidt problematisk, det skal I lige tage i betragtning. Her er også meget koldt.
Kommer nok og kigger på jer og ønsker jer held og lykke.......Håber en dag at være en af deltagerne, sådan cirka om hundrede år...
Her er snestorm og transporten kan nok være lidt problematisk, det skal I lige tage i betragtning. Her er også meget koldt.
Kommer nok og kigger på jer og ønsker jer held og lykke.......Håber en dag at være en af deltagerne, sådan cirka om hundrede år...
Quote from Funbeat user on 29 January 2010, 08:13... knappa 27 timmar till start ...
Har packat klart (hoppas jag) och startar söderut genast efter jobbet.Hoppas på en trygg bilresa, trots utlovat snöfall, så att vi hinner fram till hotellet i hyfsad tid och får en god natts sömn före.
Lycka till all
... knappa 27 timmar till start ...
Har packat klart (hoppas jag) och startar söderut genast efter jobbet.
Hoppas på en trygg bilresa, trots utlovat snöfall, så att vi hinner fram till hotellet i hyfsad tid och får en god natts sömn före.
Lycka till all
Quote from Funbeat user on 29 January 2010, 11:13Två sena stalltips med lågt odds för bra resultat:
Kerstin Rosenqvist
Sandra SilversjöÖnskar oss alla lycka till.
Två sena stalltips med lågt odds för bra resultat:
Kerstin Rosenqvist
Sandra Silversjö
Önskar oss alla lycka till.
Quote from Funbeat user on 29 January 2010, 18:09Jag är på plats på hotellet i Espoo. Jag hoppas på en god natts sömn och att jag förmår göra mitt bästa i morgon.
Jag är på plats på hotellet i Espoo. Jag hoppas på en god natts sömn och att jag förmår göra mitt bästa i morgon.
Quote from Funbeat user on 31 January 2010, 10:18Inne på sista timmen nu och några svenskar måste har överträffat sig själva, Patrick Joyce, Sandra Silversjö och Kent Sjölund har gjort finfint ifrån sig. Alla tre verkar ha startat lugnt och sedan stigit i resultatlistan för varje timme.
Grattis till er
Inne på sista timmen nu och några svenskar måste har överträffat sig själva, Patrick Joyce, Sandra Silversjö och Kent Sjölund har gjort finfint ifrån sig. Alla tre verkar ha startat lugnt och sedan stigit i resultatlistan för varje timme.
Grattis till er
Quote from Funbeat user on 31 January 2010, 15:44Ja, jag är ledsen Yvonne, men jag hade rätt och du hade fetfel. Du har 30 pers efter dig i resultatlistan, du är alltså inte ens på den sista fjärdedelen. Jag sa ju att det är svårt att komma sist!
Inte heller lågkalori-Stefan lyckades särskilt bra med a
Ja, jag är ledsen Yvonne, men jag hade rätt och du hade fetfel. Du har 30 pers efter dig i resultatlistan, du är alltså inte ens på den sista fjärdedelen. Jag sa ju att det är svårt att komma sist!
Inte heller lågkalori-Stefan lyckades särskilt bra med a
Quote from Funbeat user on 31 January 2010, 17:30Jag är mycket nöjd med min tävling även om jag inte riktigt höll ihop de sista tre timmarna. Flera svenskar gjorde en bra tävling. Kent Sjölund var stabil hela tiden. Sandra Silversjö och Mats Liljegren spurtade väldigt bra de sista timmarna.
Tävlingen
Jag är mycket nöjd med min tävling även om jag inte riktigt höll ihop de sista tre timmarna. Flera svenskar gjorde en bra tävling. Kent Sjölund var stabil hela tiden. Sandra Silversjö och Mats Liljegren spurtade väldigt bra de sista timmarna.
Tävlingen
Quote from Funbeat user on 31 January 2010, 17:37Men framförallt - hur många spydde?
Men framförallt - hur många spydde?