Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag tror inte någon av er som försöker stoltsera med att vara den som kommer att hamna sist i resultatlistan kommer att lyckas med just detta. Det är alltid någon annan, som inte pallar, som ´ger upp, som bryter, som går ut för hårt och straffas svårt, so

Men en bra sak med tidslopp är ju att ingen kommer sist i mål. De som fullföljer loppet går ju i mål samtidigt - oberoende av antal avverkade kilometrar - det tycker jag är extra kul! 🙂

Har loppet till ära även packat ner en funbeat-tröja. Hade annars tänkt att springa med linne. Tyvärr har jag inte fått tag i en jogg-tröja. Annars hade det varit roligt att ha en tröja från två av mina favvo-sajter. 🙂
Och ärligt talat (och till min sa

Alla hoppas på så bra som möjligt,
de flesta är optimister ( förhoppningsfulla )
några få målar f-n på väggen.

Har ju varit med ett tag och min utgångspunkt är:
Fokusera på att vara ofokuserad.

Hav kul.

Stefan.
Jag har givetvis på mig tröjan där det ba

Stefan, du lär lyckas med bådadera. Särskilt det senare.

OK inga sömntabletter. Jag brukar vara spänd och sova dåligt före viktiga lopp. Men hittills har jag känt mig avspänd och sovit bra. Förhoppingsvis håller det i sig. Jag flyger över mitt på dagen i morgon för att kunna koppla av på plats.

Min övergripande målsättning är att komma till start och fullfölja hela tävlingen, att därmed läggas till min oavbrutna svit av fullgjorda ultralopp jag ställt upp i.

Nån kan felaktigt tro att det har med prestationsvilja att göra. Det är snarare Smålän

Patrik: Hela loppet är ju en lång insomningsprocess... 🙂

För att öka på utmaningen i det här loppet har jag just bestämt mig för att springa i helt nyinköpta och tidigare oprövade skor (Saucony ProGrid Echelon). Det betyder att Foppatofflorna får stanna hemma den här gången.

Mikael.

Jag har med mig mina välkända Foppatofflor.
Storlek 43.

Väl använda under många och långa ultraevenemang.

Du kan få låna dem om det krisar sig.
Själv har jag ett par New Balance som jag behåller på i 24 timmar.
Ett par strumpor à ca. 15:- får o