Quote from Funbeat user on 13 January 2010, 20:25Det är väl bara Henrik, Reima och Otto Elmgart som kan komma ifråga på herrsidan. Samt Fredrik Elinder med lite marginal. Bland damerna Åsa Hällstorp strax över, Torill och Emelie knappt under gränsen.
Hittills.
Det är väl bara Henrik, Reima och Otto Elmgart som kan komma ifråga på herrsidan. Samt Fredrik Elinder med lite marginal. Bland damerna Åsa Hällstorp strax över, Torill och Emelie knappt under gränsen.
Hittills.
Quote from Funbeat user on 13 January 2010, 20:35Lycka till Lena...!?
Lycka till Lena...!?
Quote from Funbeat user on 13 January 2010, 20:40Hittills, var ordet.
Hittills, var ordet.
Quote from Funbeat user on 13 January 2010, 20:58Kvalgränserna är tuffa. Men Emelie och Torill kommer säkert med till VM i alla fall. kanske även Cecilia om hon gör en bra tävling i Espoo. Det kan bli en spännande helg!
Kvalgränserna är tuffa. Men Emelie och Torill kommer säkert med till VM i alla fall. kanske även Cecilia om hon gör en bra tävling i Espoo. Det kan bli en spännande helg!
Quote from Funbeat user on 13 January 2010, 22:14...och Torkel Skogman, om jag får be 🙂
...och Torkel Skogman, om jag får be 🙂
Quote from Funbeat user on 16 January 2010, 17:07Torkel absolut! Det finns många habila svenska 24h löpare nu.
Jag trappar ned min träning för att samla lite extra spring i benen till den 30:e. Hur långt det räcker återstår att se. Målet är 161 km.
Torkel absolut! Det finns många habila svenska 24h löpare nu.
Jag trappar ned min träning för att samla lite extra spring i benen till den 30:e. Hur långt det räcker återstår att se. Målet är 161 km.
Quote from Funbeat user on 16 January 2010, 17:17Härligt Patrick! 161 it is... ska hålla tummarna järnet för dig!
Härligt Patrick! 161 it is... ska hålla tummarna järnet för dig!
Quote from Funbeat user on 16 January 2010, 17:47Min träning har blivit lite haltande på grund av problem med små skador o annat. (#)
Eftersom det är mitt första 24 timmarslopp har jag ingen aning om hur det kommer att gå. Mitt mål är att försöka hålla mig i rörelse hela tiden!
Min träning har blivit lite haltande på grund av problem med små skador o annat. (#)
Eftersom det är mitt första 24 timmarslopp har jag ingen aning om hur det kommer att gå. Mitt mål är att försöka hålla mig i rörelse hela tiden!
Quote from Funbeat user on 16 January 2010, 17:54Lyckas du med det Yvonne kommer du att få ett kanonbra resultat!
Lyckas du med det Yvonne kommer du att få ett kanonbra resultat!
Quote from Funbeat user on 17 January 2010, 14:20Det ska nog gå bra för Patrick, Yvonne och alla andra om ni/vi bara kommer ihåg K-G:s klassiska råd, varmed Tröllhätteloppen alltid introduceras: "Ta det lugnt, ta det lugnare". Dvs gör inte samma misstag som otaliga andra, oberoende av status, och gå ut
Det ska nog gå bra för Patrick, Yvonne och alla andra om ni/vi bara kommer ihåg K-G:s klassiska råd, varmed Tröllhätteloppen alltid introduceras: "Ta det lugnt, ta det lugnare". Dvs gör inte samma misstag som otaliga andra, oberoende av status, och gå ut