Quote from Funbeat user on 17 January 2010, 14:23Låter som ett mycket vettigt råd: det ska bli mitt mantra! 🙂
Låter som ett mycket vettigt råd: det ska bli mitt mantra! 🙂
Quote from Funbeat user on 17 January 2010, 14:36Ta det inte lugnt, ta det lugnare
brukar jag nog säga.
Ta det inte lugnt, ta det lugnare
brukar jag nog säga.
Quote from Funbeat user on 17 January 2010, 16:38Jag ska tänka på det. Hemligheten är att våga hålla tillbaka även när man känner sig pigg.
Jag ska tänka på det. Hemligheten är att våga hålla tillbaka även när man känner sig pigg.
Quote from Funbeat user on 17 January 2010, 17:43Det finns för varje person olika hastigheter som passar,
andra som inte passar alls.Ni har väl alla märkt att när farten går ner man kan hamna i ett
tempo som känns jobbigt. :@Gå då ner lite till och chansen är stor att hamna i ett tempo som känns
b
Det finns för varje person olika hastigheter som passar,
andra som inte passar alls.
Ni har väl alla märkt att när farten går ner man kan hamna i ett
tempo som känns jobbigt. :@
Gå då ner lite till och chansen är stor att hamna i ett tempo som känns
b
Quote from Funbeat user on 26 January 2010, 09:15Nu börjar det kännas nära. Jag upptäckte just att det finns instruktioner och detaljer för loppet utlagda här: http://www.endurance.fi/24/2010/E24_info_eng.pdf
Jag fastnade speciellt för den här meningen: "Vomiting is also possible during the race – plea
Nu börjar det kännas nära. Jag upptäckte just att det finns instruktioner och detaljer för loppet utlagda här: http://www.endurance.fi/24/2010/E24_info_eng.pdf
Jag fastnade speciellt för den här meningen: "Vomiting is also possible during the race – plea
Quote from Funbeat user on 26 January 2010, 09:27Jo, det är tyvärr stor sannolikhet att man kräks.
Jo, det är tyvärr stor sannolikhet att man kräks.
Quote from Funbeat user on 26 January 2010, 09:45Mja, det har jag klarat mig ifrån hittills. Men så kommer jag också att ha egen beprövad mat med mig.
Mja, det har jag klarat mig ifrån hittills. Men så kommer jag också att ha egen beprövad mat med mig.
Quote from Mari Johansson on 26 January 2010, 09:56Här skall inte kräkas. Det har mycket låg prioritet... 🙂
Här skall inte kräkas. Det har mycket låg prioritet... 🙂
Quote from Funbeat user on 26 January 2010, 10:00... det känns mer som om jag skulle kräkas på förväg då jag börjar inse vad jag gett mig in på ...
Förstår inte hur jag ska klara av dethär - jag måste ju vara galen! (#)
... det känns mer som om jag skulle kräkas på förväg då jag börjar inse vad jag gett mig in på ...
Quote from Funbeat user on 26 January 2010, 10:00... det känns mer som om jag skulle kräkas på förväg då jag börjar inse vad jag gett mig in på ...
... det känns mer som om jag skulle kräkas på förväg då jag börjar inse vad jag gett mig in på ...